شنیدنی ها و خواندنی های فوتبال بوشهر/برگرفته از روزنامه پیام عسلویه

شناسه خبر: 6615
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1396

 

شنیدینی ها و خواندنی های فوتبال بوشهر

 

فالگوش روزنامه پیام عسلویه در طول هفته همچنان در پی رصد کردن اخبار ریز و درشت فوتبال بوشهر می باشد.اخرین خبرهای جذاب هفته را گذشت می خوانید!

 

برخی خانواده های بوشهری از برگزاری رقابتهای فوتبال پایه در زمان امتحانات مدارس گلایه داشته و دارند!آنها می گویند در این فصل کمتر رقابت فوتبال پایه ای در کشور برگزار می شود.

 

اعتراضات برخی در بازی های خانگی پارس جم سرمربی آنها را به شدت ناراحت کرده تا جاییکه تارتار در یک برنامه زننده  تلوزیونی شفاف گفت شاید ابتدای فصل قعر جدول شروع میکردیم دوستان الان از ما تشکر میکردند!

 

شاهین بندر عامری تیم خوب و یکدست شهرستان تنگستانی قهرمان استان شد و فصل آینده در رقابتهای لیگ دسته سوم شرکت خواهد کرد.آنها طرفدار زیادی دارند و البته خوب ساپورت می شوند.

 

ماجرای سقوط ۴ تیم از لیگ برتر بزرگسالان استان هم حکایت جالبی دارد که به شکل ویژه به آن میپردازیم!

 

از انتخابات هیات فوتبال بوشهر هیچ خبر جدیدی در دست نیست،حدود ۵ ماه از زمان انتخابات میگذرد و همچنان باید منتظر یک تصمیم جدید بود!

 

سلمان بحرانی بازیکن بوشهری استقلال خوزستان در جمع هم تیمی هایش هنر موسیقی خود  را به نمایش گذاشت و برای آبی های خوزستان دست به گیتار شد.

 

بهترین داور یک دهه اخیر استان بوشهر دربی حساس مازندران را سوت میزند،از ما نشنیده بگیرید اما زاهدی فرد به شکل جدی یکی از کاندیدای قضاوت در دربی تهران است.عملکرد خوب داور دشتستانی در طول فصل شرایط را برای بازگشت وی به لیست داوران بین المللی ایران امیدوار کننده کرده است.

 

ندا عبدالله زاده بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بازگشت دوباره ای به فوتبال از جنس سالنی داشته است،عضو شورای شهر کنونی بوشهر در رقابتهای فوتسال بانوان کشور برای تیم پدیده بوشهر به میدان می رود و اتفاقا یکی از بهترین هاست!

 

مهدی جعفری عکاس برجسته بوشهری در دیدار پرسپولیس و پیکان تهران رویت شد. جعفری در ورزشگاه قدس تهران کنار عکاسان تهرانی دیده شد تا مشخص شود این همشهری ما برای کار خود اهمیت ویژه ای قائل است و بار سفر را برای عکاسی بسته!

 

تیم جوانان شاهین شهرداری بوشهر سفر ۳۰ ساعته به تبریز را با یک سه امتیاز شیرین خاتمه داد.شاهینی ها که با اتوبوس رهسپار تبریز شده بودند با درخشش مهران حاجب مقابل تراکتور پیروز شدند تا به مکان سوم جدول برسند.

 

گفته می شود پرچم علی احمدی در دیدار تیمهای برق جدید فارس و شهرداری ماهشهر که منجر به اخراج کوهنورد بازیکن سیرازی شده با علامت مثبت کمیته داوران مواجه خواهد شد و شاید پلی باشد برای اولین قضاوت لیگ برتری او…در برنامه تخصصی لیگ یک لحظه ضربه زدن بازیکن برق به بازیکن شهرداری ماهشهر به خوبی نشان داده شد تا عملکرد داور جوان بوشهری بیشتر به چشم آمده باشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.