ادعای جدید نماینده اداره کل ورزش و جوانان:پاکت مدارک کاندیدای هیات فوتبال باز شده بود،منتظریم تاج و داورزنی به بوشهر بیایند تا تصمیم گرفته شود!

شناسه خبر: 6628
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1396

موسوی نماینده اداره کل با اشاره به باز شدن پاکت مدارک کاندیداها گفت: می خواستند میدان برای فردی خاص باز باشد / این اقدام مغرضانه صورت گرفته و خلاف مقررات است.

هفته گذشته نشست سه نفره نماینده اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگان هیأت فوتبال استان بوشهر برای بررسی مدارک کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال در حالی برگزار شد که ماه ها از وقت قانونی برگزاری مجمع انتخاباتی فوتبال استان برای انتخاب رییس آن می گذرد !!!

مرحله نخست ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال استان بعلت اشکالات جدّی در ثبت نام افراد و البته دادن آگهی بدون اطلاع اداره کل ، باطل و افراد برای بار دوم ثبت نام نمودند .

طبق قانون مدارک ثبت نام کنندگان در کمیته ۳ نفره بررسی و افراد نهایی برای احراز صلاحیت به مراجع ذی صلاح معرفی تا انتخابات برگزار شود     اما گویا باز هم تخلفاتی توسط متولیان فوتبال استان صورت گرفته و شاید اینبار نیز بواسطه همین تخلفات انتخابات به تعویق بیفتد …

نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص جلسه اخیر کمیته ۳ نفره که خود عضو آن بوده می گوید : همانطور که اطلاع دارید ۱۴ نفر برای مسئولیت ریاست هیأت فوتبال استان کاندیدا شده بودند ، یکی از این نفرات محتشم دبیر هیأت فوتبال بود که بواسطه اینکه در وقت قانونی استعفا نداده بود مشکل داشت و نمی توانست کاندیدا باشد بنابراین ۱۳ نفر هستند ،  هفته پیش جلسه را برگزار کردیم اما متأسفانه آقای اصلانی از مسئولان هیأت فوتبال استان در یک کار کاملاً غیر قانونی و خلاف مقررات پاکت مدارک کاندیداها را باز کرده اند ، این ایراد مهمی است که بنده گرفته ام ، یک کار کاملاً غیرقانونی و خلاف مقررات که ایشان انجام داده است .

بنده در جلسه گفتم از کجا معلوم است که شما مدارک کاندیداها را مخدوش نکرده اید ؟ از کجا مشخص است مدارک این افراد کم و زیاد نشده باشد ؟ و اشاره کردم که بقیه کاندیداها می توانند مدعی باشند …

مدارک را که باز کرده اند کاملاً مغرضانه صورت گرفته و این نشان دهنده این است که می خواستند میدان برای آقای نجفی باز باشد ، حق بقیه اینجا ضایع شده ، در هر محکمه ای باشد بنده عنوان می کنم اینها حق بقیه کاندیداها را ضایع کرده اند و می بایست احقاق حق شود .

سید محسن موسوی در مورد شایعه معرفی ۳ نفر از کاندیداهای ثبت نام شده برای بررسی صلاحیت حضور در انتخابات اظهار داشت : از این سه نفر که به اصطلاح خودشان نهایی شده اند دو نفر آقایان ارشادی رییس کمیته داوران و دیگری کازرونی نایب رییس هیأت هستند که هر دو نفر بعلت عدم سابقه ۵ سال مدیریت در هیأت فوتبال نمی توانند در انتخابات حضور داشته باشند و نفر سوم خود آقای نجفی است که در بحث وی نیز بنده ایرادی که گرفتم اینکه ایشان طبق قانون می بایست مدارک خود را برابر با اصل کرده و ارائه می داد که اینکار را نکرده بود .

موسوی در خصوص اینکه سرانجام این ماجرا چه خواهد بود گفت : نهایتاً اینکه هفته جاری قرار است آقایان مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به بوشهر بیایند تا موضوع را بررسی کنند و قطعاً سایر کاندیداها اعتراض خود را بصورت رسمی اعلام می کنند تا رسیدگی شود ، ما نیز تمامی مسائل را مطرح می کنیم تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد .

 

منبع:اصغر شعبانی / اتحاد خبر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.