ایرانجوان بوشهر ۰ ماشین سازی تبریز ۲ / ایرانجوان توان بردن ندارد،تیم بوشهری در مثلث سقوط

شناسه خبر: 6698
تاریخ انتشار: 08 بهمن 1396

هفته بیست و یکم لیگ دسته اول برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در خانه یک باخت دیگر را متحمل شد تا بحران همچنان در کنار تیم قدیمی فوتبال بوشهر کمین کرده باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر دلگرم که پس از سه شکست پیاپی با ترکیبی جدید و نیمکت نشین کردن سجاد مشایخ و صادق گشنی به مصاف ماشین سازی با انگیزه رفته بود ،برای فرار از قعر جدول هر چه خرید جدید داشت را بکار گرفت اما گویا ایرانجوان این روزها توان گلزنی و بالا امدن را ندارد.

 

در دقیقه ۴۲ اشتباهخ مضحک علی عساکره دروازبان ایرانجوان در گرفتن توپ باعث شد تا تبریزی ها توسط سعید مهری به گل برسند.این گل آب سردی بود بر پیکره ایرانجوانی که سعی داشت روی سرعت مصطفی احمدی به گل برسد اما سجاد فیض الهی دروازه خالی ماشین سازی را با یک برگردان به آسمان زد تا آه از نهاد حاضران در ورزشگاه بلند شود!

 

نیمه دوم هم همان حکایت نیمه اول را داشت و حتی حضور صادق گشنی نیز نتوانست مانع از باخت ایرانجوان گردد.ماشین سازی با بازیکنانی کاملا بلند زن در میانه میدان عرصه را بر ایرانجوانی ها تنگ کرده بود تا جاییکه در دقیقه ۷۵ توسط حسین قره داغی به گل دوم رسیدند . داور مسابقه شاید می توانست خطا روی بازیاری را پنالتی اعلام کند اما اینکار را نکرد تا ایرانجوان و هوادارانش دلسرد راهی خانه شوند .

 

این باخت ایرانجوان را در مکان شانزدهم جدول نگه داشت و با توجه با برد تیمهای تبریزی کارش برای ماندگاری در لیگ سخت به نظر میرسد.

 

در پایان بازی هواداران ایرانجوان نسبت به نتیجه های کسب شده اعتراض کردند و نکته جالب دو دستگی میان هواداران بودند که برخی به دلگرم اعتراض داشتند و برخی او را تشویق کردند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.