وفایی سرمربی نونهالان شاهین شهرداری:تاکتیک پذیری و مستعد بودن بازیکنانم مهمترین عامل قهرمانی استان بود

شناسه خبر: 7169
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1396

به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، میثم وفایی در گفتگویی اظهار داشت: رقابتهای لیگ استان در سطح کیفی بالایی برگزار شد و اکثر تیمها مدعی بودند و شاهد رقابتهایی نزدیک بودیم و برای رسیدن به مقام قهرمانی مسیر سختی را پشت سر گذاشتیم.

💢سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر افزود: خوشبختانه تیم شاهین شهرداری از لحاظ بدنی در شرایط خوبی بسر می برد و با تمرینات مدوامی که داشتیم در اکثر بازیها از لحاظ قوای جسمانی بر حریفان برتری داشتیم.

💢وفایی اشاره کرد: بازیکنان تاکتیک پذیر و مستعدی در ترکیب تیم داریم که توانایی بازی در چند پست مختلف دارند و همین امر باعث شد تا با تنوع تاکتیکی و سیستم های مختلفی در برابر حریفان ظاهر شویم.

💢وی تاکید کرد: با رسیدن به مقام قهرمانی و صعود به رقابتهای کشوری برای موفقیت نماینده استان انتظار داریم دیگر باشگاهها با ما همکاری کنند و با در اختیار گذاشتن بازیکنان خوب خود در موفقیت شاهین شهرداری سهیم باشند.

💢سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر در خصوص برگزاری رقابتها نیز گفت: رقابتهای نونهالان با نظم و ترتیب خاصی برگزار شد که زحمات مجموعه هیات فوتبال بخصوص آقایان نجفی، عبدی پور و توسلی جای تقدیر و قدردانی دارد.

💢وفایی تصریح کرد: در راستای این موفقیت جا دارد از همکارانم در کادر فنی و اجرایی آقایان احسان دریانورد، عبدالرضا کللی، امین بزرگ، سحاد خلیلی، عبداله احتشامی، محمد مبرز و سجاد علیمرادی تشکر ویژه ای داشته باشم و همچنین حمایتهای مدیریت باشگاه آقایان دمشقی و ایزدپناه و آقای باستین مدیریت تیمهای پایه تقدیر و سپاسداشت داشته باشم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.