مهاجری سرمربی پدیده مشهد:شرمنده هوادارانمان شدیم،باید داور بهتری برای این مسابقه انتخاب می شد!

شناسه خبر: 7187
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1396

رضا مهاجری پس از شکست تیمش در دیدار مقابل پارس جنوبی در نشست مطبوعاتی گفت: ما در این بازی مغلوب انگیزه و دوندگی پارس جنوبی جم شدیم. آنها تمایل بیشتری برای رسیدن به پیروزی داشتند که موفق شدند به هدف خود نیز برسند. متأسفانه امروز هم شاهد تکرار دوباره اشتباهات داوری بودیم. پنالتی اول حریف کاملاً اشتباه بود، چون بازیکن آنها تمارض کرد. بازیکن تیم پارس پنالتی را از داور گرفت.

او ادامه داد: ما به مانند بازی های قبلی اعتراض نکردیم. اما آقای بنیادی‌فر قبلاً بازی سپاهان را هم برای ما قضاوت کرده بود که گل آفساید تیم سپاهان را پذیرفت و برای این تیم پنالتی هم گرفت. در این بازی ما تحت فشار زیادی بودیم و باید داور بهتری برای قضاوت مسابقه انتخاب می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد وضعیت ادامه همکاری‌اش با این تیم گفت: اگر بخواهیم همکاری‌مان را با یکدیگر ادامه بدهیم، شرایط باید تغییر کند. اعتبار و عزت ما با این نتایج زیر سؤال می‌رود. برای ادامه کار باید تغییراتی در تیم پدیده ایجاد شود. امروز شرمنده هواداران شدم. ما باید بیشتر و قوی‌تر از این تلاش کنیم. ما باید تغییر کنیم و شرایط را هم تغییر بدهیم.

مهاجری با اشاره به نقاط ضعف تیمش خاطرنشان کرد: مشکل اصلی ما انگیزه روانی است. نباید تا این حد نسبت به گل زده‌مان بی‌تفاوت باشیم. در حالی که بازیکن حریف در محوطه جریمه بود، چهار بازیکن ما فقط او را نگاه می‌کردند. باید فکر بکنیم تا این رکورد و نتایج بد تغییر کند. ما نمی‌خواهیم به آبروی خود چوب حراج بزنیم و قطعاً تغییراتی خواهیم داشت. ما با دو پرتاب اوت دو گل خوردیم و مانند بازی‌های گذشته برای حفظ پیروزی و زدن گل فشار نیاوردیم. باید به جمع‌بندی نهایی برسیم و تغییراتی را اعمال کنیم./ورزش سهi


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.