دلگرم و روزهای سخت پیش رو/ ایرانجوان همدلی می خواهد نه پول!

شناسه خبر: 7308
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396

ایرانجوان در سخترین شرایط ممکن در طول سالهای اخیر قرار گرفته و هواداران این تیم به شدت نگران وضعیت تیم محبوب خود هستند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر غلام دلگرم سرمربی جوان ایرانجوان نیز مانند تیمش در روزهای برزخی بسر میبرد و دوست دارد هر چه سریعتر این شرایط را پشت سر بگذارد.دلگرم از جمله مربیان سالم و پاک این فوتبال است که مانند برخی همکاران صاحب نام خود از ریزه کاری های ممکن دوری میکند !

 

واقعیت را نمی توان کتمان کرد که در فوتبال مسائل و نتایج فنی یک تیم را در افکار سرمربی جستجو میکنند اما باید به نکات دیگری اشاره کرد که دانستن ان برای اهالی فوتبال بد نیست!بدون شک دلگرم و همکارانش بیش از هر فرد دیگری دوست دارند این روزها تمام شود و ایرانجوان با آرامش لیگ را خاتمه دهد اما کار قدری سخت شده و یک آچمز همه را تحت تاثیر قرار داده است ولی در فوتبال مربیان و بازیکنان به امید زنده هستند و تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند!

 

کادر فنی ایرانجوان تا کنون یک ریال بابت قرارداد های این فصل خود دریافت نکرده اند،آنها سعه صدر و مردانگی را در حق تیمی که در آن مشغول به کار هستند تمام کرده اند.

 

شخص دلگرم هر روز مسیر بوشهر -برازجان را طی میکند تا در تمرینات تیم شرکت کند،شاید اگر یک مربی غیر بومی و پروازی در استانمان فعالیت میکرد اکنون دوستان مدیر ما برایش حلوا حلوا میکردند.یادمان باشد فوتبال حرفه ای شده هر چند در استان ما برخی هنوز هم آماتور فکر میکنند اما نباید از واقعیت ها فرار کرد و آنها را به گوش مردم نرساند! این کادر فنی ماههاست در کنار ایرانجوان حضور دارد و زن و بچه ها آنها هم حق زندگی و دریافت حق الزحمه خود را دارند اما ماجرای مرغ همسایه در بوشهر به خوبی اجرا می شود!

 

این روزها ایرانجوان بیش از گذشته تنهاست ،عملکرد این باشگاه پس از ورود مدیریت و عوامل جدید به اندازه کافی جای نقد دارد اما اکنون وقتش نیست و باید به فکر کمک به سازنده ترین تیم یک دهه اخیر لیگ یک بود تا از این بحران خودساخته نجات یابد.یک سه امتیاز می تواند امیدها را زنده کند و بازیکنان را برای گرفتن امتیازات در ۱۱ بازی سخت آینده امیدوار تر کند.

 

ایرانجوان اکنون شاید پول هم نمیخواهد،اندکی همدلی و صداقت را بیش از گذشته چاشنی کار کنید شاید اتفاق بهتری رخ دهد،حالا وقت تخریب تیم نیست و باید با در حساسترین روزهای ممکن بازیکنان،کادر فنی،مدیریت و البته هواداران این تیم از هر کوششی برای نجات تیم هفتاد و اندی ساله بوشهری دریغ نکنند.

از ما گفتن…

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.