عکس روز/ صمیمی دروازبان پر افتخار بوشهری در فرودگاه مورد استقبال قرار گرفت،این بار در شان یک قهرمان آسیا به وی احترام بگذارید!

شناسه خبر: 7359
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396

علی رضا صمیمی دروازبان بوشهری تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته وارد بوشهر شد و مورد استقبال خانواده،دوستان و البته برخی از مسئولان قرار گرفت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر آنچه در عکس مشخص است ،محمد نجفی به عنوان متولی فوتبال استان در کنار برخی اهالی زحمتکش صدا و سیما در فرودگاه بوشهر حضور پیدا کرده اند تا از یک قهرمان خوشنام ملی استقبال کنند که جای تقدیر دارد.

 

اما روی سخن ما با برخی مسئولان بلند پایه استان از جمله شخص استاندار بوشهر است که می بایست از این ورزشکار پر افتخار که سابقه چهار بار قهرمانی در جام ملتهای آسیا را در کارنامه دارد و بدون تردید بهترین دروازبان فوتسال آسیا بشمار می رود،در شان و شخصیت یک ورزشکار ملی و مایه افتخار استان از صمیمی تقدیر کند.

 

علی رضا صمیمی در طول حدود یک دهه فعالیت در فوتسال ایران و حراست از دروازه تیم ملی ،از بهترینها بوده و اکنون نامش در میان هفت دروازبان برتر فوتسال دنیا به چشم میخورد که افتخار بسیار بزرگی برای ایران و بخصوص استان بوشهر است.این گلر با اخلاق حالا نامی پر افتخار در ورزش بوشهر است که می توان به جای برخی رقابتهای سیاسی و غیره از این چهره ملی تقدیر به عمل آورد.

 

نامگذاری یک سالن ورزشی،دعوت از وی و تقدیر از او در جلسات مهم استانداری و البته شورای شهر می تواند کمترین کار ممکن برای این قهرمان ملی خوش اخلاق بوشهری باشد!

 

صمیمی امسال در لیگ برتر فوتسال ایران ضمن قهرمانی با باشگاه مس سونگون،با دریافت کمترین گل خورده ممکن، رکوردی دست نیافتنی از خود به جا گذاشته است.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.