رنجبر مهاجم جنجالی ایرانجوان به حرف آمد:کارم در بازی خونه به خونه اشتباه بود و عذر خواهی میکنم/ از روزی که قرارداد بستم تا حالا تنها یک بار مدیر عامل را دیدم! هواداران از شرایط ما خبر دارند؟

شناسه خبر: 7596
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1396

مرتضی رنجبر مهاجم جدید ایرانجوانی ها در نیم فصل دوم لیگ یک که در بازی مقابل خونه به خونه حواشی جدیدی را رقم زد در گفتگو با خبرنگار فوتبال بوشهر گفت:ابتدا در مورد اتفاقات رخ داده در پایان بازی از مردم و هواداران ایرانجوان عذر خواهی میکنم.همین جا اعلام میکنم از همه هواداران ایرانجوان عذر خواهی کرده و امیدوارم من را ببخشند! هم من تحت فشار بودم و هم شرایط تیم به گونه ای بود که هواداران نیز فشارهای زیادی را متحمل شده اند که حق را به انها میدهم.

 

رنجبر ادامه داد :من می خواهم یک سری حقایق را بازگو کنم تا مردم بدانند ما بازیکنان چه شرایطی را که در بوشهر بودیم تحمل کرده و چه کشیدیم! هیچ مسئولی از مدیر عامل و سرپرست گرفته تا مدیران این شهر به فکر ما نبود! زمانی که وارد بوشهر شدم و قرارداد بستم مدیر عامل باشگاه را دیدم و دیگر خبری از ایشان نبود! حتی در تمرین یا ورزشگاه ایشان را ندیدم.نمیدانم چرا برخی تماشاگران دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد ،هر کس می گوید که ما بازیکنان جدید پول گرفته ایم ،بداند یک ریال پول نگرفته ایم.من ،علی رضا قاسمی،حجت اسلامی و بازیکنانی که در نیم فصل اضافه شده اند یک ریال هم نگرفته اند.

 

بازیکن ایرانجوان تاکید کرد:مگر اویس کرد جهان که ۹ گل برای ایرانجوان به ثمر رسانده چقدر گرفته است؟ده درصد به او پول داده اند که شش میلیون آن برای خروج از استان هزینه شده و ۴ میلیون تومان به وی رسیده انهم در حالی که او زن و بچه دار است.حسین کاظمی و مهدی احمدزاده که یک بازیکن جوان است چقدر گرفته اند؟ اینها را نمی گویم که مردم دلشان برای ما بسوزد اما ما در این مدت داشتیم از جیب می خوردیم چرا هیچ کس حرفی نزد و کمکی نکرد!

 

وی با انتقاد از تیمداری ایرانجوان در فصل جدید گفت:لطف کنید یک سر به خوابگاه بازیکنان غیر بومی بزنید تا بفهمید در چه شرایطی زندگی کردیم.نه تغذیه درست و حسابی داشتیم و نه وضعیت مطلوبی،اصلا یک مسئول باشگاه به ما سری بزند بگوید حال شما چطور است! هر روز یک مشکل داشتیم ،هر روز آب قطع  تا جاییکه که برای دوش گرفتن و حتی دستشویی هم دچار مشکل بودیم.خوب است مردم و طرفداران ایرانجوان این مسائل را بدانند که تیم ما در چه شرایطی لیگ را ادامه می دهد. به نظر شما اگر خونه به خونه یا نفت مسجد سلیمان و دیگر تیمها نتیجه میگیرند اینگونه تیمداری میکنند؟!

 

این بازیکن تصریح کرد:اینکه یک سری بیایند و در ورزشگاه به بازیکن یا مربی ناسزا بگویند باور کنید دردی را دوا نمیکند و من مرتضی رنجبر شاید دیگر نیایم اما آیا با این شرایط شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود؟ من بابت حرکت خودم باز هم عذر خواهی میکنم و میپذیرم کارم بد بوده اما ایرانجوان ریشه دار است و حیف که این شرایط سخت را تجربه کند!

تشویق هوادار تا دقیقه نود باعث می شود تا بازیکنان تنها به عشق همین مردم همه تلاش خود را انجام دهند. باور کنید حیف است ایرانجوان سقوط کند و این ها حرف دلم بود که باید می گفتم.باز هم بابت حرکت خودم در ان بازی از هواداران فهیم ایرانجوان عذر خواهی می کنم و احساس میکنم برخی خط میگیرند تا در روز بازی امثال من یا دلگرم را مورد بی حرمتی قرار دهند.

 

پ ن :این برای چندمین بار است که در طول فصل بازیکنان غیر بومی ایرانجوان از شرایط گلایه میکنند که در نوع خود جالب توجه است،البته در فصول گذشته نیز شاید شرایط تفاوت زیادی نداشته اما نگاهی به مصاحبه  اسماعیل زاده  بازیکنی که نیم فصل از ایرانجوان جدا شد و البته صحبتهای مرتضی رنجبر ،شاید جای تامل بیشتری برای فوتبال بوشهر داشته باشد. در این میان منتظر واکنش و پاسخگویی مدیر و حتی هیات مدیره باشگاه ایرانجوان باید نشست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.