اظهار نظر جالب توجه پاشازاده: سوتفاهم نشود اما بسته شدن این تیم با سلیقه من همخوانی ندارد،قرار نیست همه “بکن بائر” باشند! از تماشگران شاهین انتظار حمایت منطقی دارم.

شناسه خبر: 7660
تاریخ انتشار: 06 اسفند 1396

مهدی پاشازاده سرمربی جدید شاهین شهرداری که به تازگی اردوی تهران تیمش خاتمه یافته جمعه شب در گفتگو با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش صحبتهای جالبی را مطرح کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پاشازاده در گفتگو با محمد سلیم پور مجری برنامه ابتدا گفت:من هنوز قراردادم با شاهین ثبت نشده ! وی در ادامه با کشیدن آهی بلند گفت:امیدوارم که هر چه خیر باشد اتفاق بیوفتد.شرایط ما بسیار سخت است و من هیچ تیمی را تا کنون اینگونه تحویل نگرفته بودم!

 

پاشازاده ادامه داد:ریسک بزرگی کردم و این تیم بسته شده،با تفکرات دیگری بسته شده و اصلا با سلیقه من هنخوانی ندارد.شرایط خیلی سخت است و امیدوارم خدا کمک کند .

 

وی در خصوص اردوی برگزار شده شاهین شهرداری گفت:اردوی بسیار خوبی بود و من از مسئولین باشگاه تشکر میکنم. از لحاظ بدنی خیلی به بچه ها فشار آوردیم .این نظر من است و خدای ناکرده بی احترامی به فردی یا کادر فنی قبلی نیست و هر کسی یک تفکراتی دارد.من دارم حرفه ای صحبت میکنم و خدای ناکرده سوتفاهمی برای کسی ایجاد نشود.تیم ما توانایی ۹۰ دقیقه جنگ و بازی را نداشت.

 

سرمربی شاهین شهرداری تصریح کرد:برخی بازیکنان مصدوم شدند و البته پست برخی بازیکنان را جابجا کردیم ،بدون تعارف امید من به بازیکنان جوانمان است.شاید سه چهار بازیکن امید ما فیکس بازی کنند چرا که سرمایه این شهر هستند و می خواهند  بازی کنند.دو بازی دوستانه انجام دادیم مقابل پیکان و مقاومت که از بازی بچه ها راضی هستم.

 

بازیکن سابق تیم ملی ایران افزود:خیلی صریح و روراست بگویم با حمایت منطقی هواداران باید پیروز شویم.نقطه مثبت تیم شاهین حتما طرفداران این تیم هستند ولی اگر مدیریت و برنامه ریزی صحیح نباشد به مشکل برخورد میکنیم.همه نه اما هستند افرادی که به بازیکنان استرس وارد میکنند.

با داد زدن که چیزی درست نمی شود.طرفدار وظیفه دارد تیم را حمایت کند ،جنوبی ها شور و اشتیاقشان در همه چیز زیاد است چه در مهمان نوازی و چه در انتقاد کردن ،باید دست به دست یکدیگر بدهیم و این کار را بسپارند به دست من و بگذارند یک نفر رهبر تیم باشد! اینجا همه فوتبالی هستند این را میدانم اما اگر هزار تا کارشناس داشته باشیم جور در نمی آید.

یک ضرب المثل آلمانی میگوید:اگر در یک جنگ ۱۰۰ نفر مقابل ۱۰۰ قرار بگیرند ،یک نفر فرمانده باشد و ۹۹ نفر دیگر سرباز اما طرف دیگر ۱۰۰ فرمانده باشد ،آن گروهی برنده است که یک رهبر و یک ایده داشته باشد.

 

پاشازاده تاکید کرد :این چند وقت خیلی چیزها را دیده ام که برایم تعجب برانگیز است.هنوز پیغام میدهند که فلان بازیکن خوب است و فلان بازیکن اینجای زمین بازی کند بهتر است.

اگر اینگونه باشد که باید جای من روی نیمکت بنشینند! من از همه مشورت میگریم فرقی ندارد هوادار یا پیشکسوت ،شنوده خوبی هستم اما تصمیم آخر را من میگیرم.در این چند هفته دیدم برخی تماشاگران پشت نیمکت شاهین خودشان یک “بکن باور” هستند  ،داد میزنند که این خوب است آن خوب نیست! این درست نیست و با هرج و مرج به جایی نخواهیم رسید.

لطفا شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم کنار هم کار کنیم.مسئولین باشگاه میخواهند که به سرانجامی برسیم و این کار شدنی خواهد بود ولی با حمایت منطقی همه هواداران،بارها گفته ام وضعیت آرسنال را ببینید با حضور آقای ونگر به عنوان یک برند می تواند الگو باشد.به بچه های تیم ایمان دارم و در این دو سه هفته دیدم که بچه ها می خواهند و خدا هم به ما کمک میکند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.