در حاشیه اتفاقات تلخ ورزشگاه انزلی برای داوران بوشهری،آقای بلوکباشی چه خوب مهمان نوازی کردی!

شناسه خبر: 7704
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1396

اتفاقات رخ داده در پایان بازی تیمهای ملوان انزلی و نفت مسجد سلیمان برای دو داور هم استانی و کل گروه داوری آن بازی به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در پایان بازی که تیم انزلی چی در دقیقه ۹۰ گل تساوی را دریافت میکند باران سنگ و ناسزا به سمت کوبل داوری حواله می شود.در میان مشت و لگدهایی که بدن داوران مظلوم را نوازش داده اند حرکات بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و باشگاه پارس جنوبی جالب توجه بوده است.

 

گویا فرید بلوک باشی که سال گذشته از نفت و ورزش استان بوشهر قرارداد مالی خوبی نصیبش شده آنچنان راضی نبوده و در این میان به جای رسم مهمان نوازی ،شیطنت های عجیبی انجام داده تا جاییکه هر دو داور هم استانی {حسین مرادی و محمد حسین زاهدی فرد } از حرکات وی به شدت ناراحت شده بودند.

 

کاش  فوتبال بوشهر و پولهای بی زبانش به بازیکنانی مانند محسن ایران نژاد ،عبدالله کرمی و… کلی بازیکنان خوشنام غیر بومی برسد تا نام نیک آنها در ذهن اهالی مهمان نواز استان بوشهر ماندگار شود نه آنهایی که نمک خورده و نمکدان را به سمت یک داور که با عشق قضاوت میکند پرتاب کند! مهم نیست داور از کدام شهر یا استان باشد مهم این است که از فوتبال درس انسانیت بگیریم نه تحریک و فحاشی!

 

 

 

 

در همین راستا برای پیگیری ماجرا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با زاهدی‌فر تماس گرفت و در مورد این اتفاق سوال پرسید که وی در پاسخ اعلام کرد: قصد ندارم در این مورد صحبتی کنم. گزارش کامل اتفاقات بازی را در اختیار کمیته داواران قرار دادم و با مسئولان مربوطه و ذیصلاح در این ارتباط اقدامات لازم ر انجام خواهند. همه موارد مشخص است و اگر توضیح و واکنشی لازم باشد مسئولان این اقدام را انجام می‌دهند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.