علی دشتی:می خواهیم با برد به تعطیلات برویم/سهمیه گرفتن خوب است اما باید حمایت شویم!

شناسه خبر: 7714
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1396

پارس جنوبی در حالی که با یک گل از تراکتورسازی پیش بود، درنهایت بازی را مساوی کرد و حالا پنجشنبه در یک بازی حساس باید در شهر جم به مصاف ذوب آهن تیم دوم جدول برود. علی دشتی مهاجم پارس جنوبی درباره بازی این هفته گفت:« ما در تعطیلات روی نقاط ضعف و قوت تراکتور کار کرده بودیم و برای سه امتیاز آمده بودیم. تراکتور هم تیم خیلی خوبی است و بازی خوبی انجام داد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا پارس جنوبی بردن را فراموش کرده؟ گفت:« بردن؛ یادمان نرفته؛ اما در نیم فصل دوم بازی ها خیلی سخت است و دروازه کوچک می شوند. تیم ها از هم شناخت پیدا می کنند و بازی ها دشوار می شود. فکر کنم غیر از استقلال و ذوب آهن بقیه تیم ها هم در نیم فصل دوم تقریبا شرایط ما را داشته اند.»

او اضافه کرد:« ما سال قبل در لیگ یک سه بازی پشت سرهم باختیم؛ اما بعد از آن چندین هفته نباختیم و به لیگ برتر صعود کردیم. ما می توانستیم تراکتور را ببریم؛ اما بدشانسی آوردیم. من خودم یک موقعیت خیلی خوب داشتم که آن را گل نکردم…»

مهاجم پارس درباره بازی پنجشنبه برابر ذوب آهن گفت:« بازی خیلی سختی است؛ اما ما در زمین خودمان دنبال سه امتیاز هستیم. ذوب آهن تیم خیلی خوبی است؛ اما همه تیم ها در جم مقابل ما به مشکل می خورند. اگر خدا کمک کند و بدشانسی نیاوریم با یک برد به تعطیلات می رویم.»

دشتی در ادامه با اشاره به شرایط تیم پارس جنوبی در جدول گفت:« همه می گویند ما باید سهمیه بگیریم؛ اما حمایت مسئولان و امکانات لازم را نداریم. مسئولان باید از این تیم حمایت کنند تا سرنوشتش مثل شاهین نشود. مسئولان باید ما را بیشتر حمایت کنند و مردم هم باید توقعشان درباره پارس جنوبی منطقی باشد.»

مهاجم پارس جنوبی در انتهای صحبت هایش با اشاره به وضعیت مهدی قائدی بازیکن همشهری اش در استقلال گفت:« دیشب به مهدی قائدی پی ام دادم. گفت حالم خوب است. مهدی خیلی جوان و با استعداد است و امیدوارم هرچه زودتر به فوتبال بازگردد.»


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.