دشتستان قهرمان رقابت‎های فوتسال دانش‎آموزی استان شد

شناسه خبر: 7742
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1396
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: رقابت های فوتسال دانش آموزی از سری مسابقات المپیاد درون مدرسه ای این استان با قهرمانی تیم دشتستان پایان یافت.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از ایرنا؛ حسن قلندری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این رقابت ها، با شرکت ۲۰۴ دانش آموز دوره تحصیلی متوسطه اول پسران استان بوشهر در قالب ۱۷ تیم برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها که به صورت مدرسه قهرمان برگزار شده است، تیم های دشتستان، گناوه و کاکی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

قلندری با اشاره به استعدادهای ورزشی دانش آموزی استان بوشهر گفت: رقابت های استانی عصاره استعدادیابی تمامی دانش آموزان استان بوشهر در مسابقه های ورزشی است.

وی ادامه داد: در این رقابت ها ۲۵ هزار دانش آموز در شهرستان ها و مناطق رصد و استعدادهای ناب آنها در رقابت های استانی برای حضور در عرصه ملی نمایان می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدرسه قهرمان فرصتی است تا والدین بدانند عرصه ورزش آموزشگاهی جدی است و مدیران مدارس باید ساحت زیستی و بدنی را در ساختار مدرسه جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه فضای سخت افزاری مدارس نیازمند بازنگری و توسعه بیشتر و مطلوب تر است افزود: افتتاح نزدیک به ۴۰ زمین چمن مصنوعی در مدرسه ها، توجه به سالن های ورزشی و ارتقای کیفی حیاط مدرسه با طرح هایی نظیر حیاط پویا در فرآیند مدرسه قهرمان نقشی مهم دارد.

قلندری بیان کرد: سی و پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان استان بوشهر در ۲ بخش دختران و پسران در قالب ۴۰ دوره مسابقه با مشارکت سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز از آبان ماه سال جاری آغاز و تا فروردین ماه سال ۱۳۹۷ ادامه می یابد.

وی گفت: این المپیاد در ۱۴ رشته ورزشی شطرنج، تنیس روی میز، وزنه برداری، طناب زنی، دوومیدانی، هندبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، شنا، ژیمناستیک، کشتی، وزنه برداری و ورزش های بومی و محلی در حال برگزاری است.

رقابتهای فوتسال دانش آموزی به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شهید زالی شهرستان بوشهر برگزار شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.