ایرانجوان ۰ گل گهر سیرجان ۱ / بحران و استرس ایرانجوان را فریاد میزند!

شناسه خبر: 7927
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396

هفته بیست وششم لیگ دسته اول برگزار شد و ایرانجوان بوشهر با قبول شکست خانگی مقابل گل گهر سیرجان یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این بازی که حسین خطیبی سرمربی جدید روی نیمکت تیم بوشهری قرار داشت ،ایرانجوان حریف گل گهر بی انگیزه در جدول هم نشد و با نتیجه ۱بر۰ بازی را واگذار کرد.تیم بوشهری که هفته هاست در بحران خودساخته قرار دارد در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و تنها امیدش ارسالهای اویس کرد جهان بود که این مورد هم ایرانجوان را نجات نداد!

 

نیمه اول بدون حتی یک موقعیت گل برای میزبان خاتمه یافت در حالی که شوت بی هدف بازیکن گل گهر سیرجان در موقعیت مشکوک به آفساید نصیب آوخ شد و او هم با یک پاس زیبا ضغیری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا وینگو برای پیروزی در بوشهر امیدوار شود.

 

در نیمه دوم ایرانجوان اتفاق خاصی را رقم نزد اما خطیبی سعی کرد با میدان دادن به بازیکنان جوان و سرعتی نظیر چاپی و نادری تیمش را برای انجام امور سرعتی آماده کند اما بدون تعارف بیش از ۶ بازیکن ایرانجوان در حد و اندازه های لیگ دسته دوم هم نیستند و همچنان نحوه به خدمت گرفتن آنها ذهن همه را مشغول کرده است!

 

ایرانجوان در روز توقف دیگر تیمهای قعر جدول پیروز نشد و هیچ امتیازی دشت نکرد تا بحران را بیش از گذشته لمس کند.۸ بازی باقی مانده را با استرس عجیبی تجربه کند.

 

 

ایرانجوان:
وحید اصغرزاده – حسین بازیاری – حسین کاظمی – سجاد مشایخ – حمدالله ابدام – مسعود نظرزاده – اویس کردجهان – علیرضا قاسمی – حجت اسلامی – مهدی احمدزاده – سجاد فیض اللهی

گل گهر:
مهرداد بشاگردی – مهران گلزاری – علیرضا ابراهیمی – محسن طرهانی – حامد زمانی – امین پورعلی – حسن شوشتری – سجاد اژدر – محسن آذرباد – مهرداد آوخ – اکبر صغیری


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.