هفته اول لیگ دسته اول / بازی تاخیری و عجیب برای ایرانجوان امتیاز نداشت!

شناسه خبر: 818
تاریخ انتشار: 16 مرداد 1396

فوتبال بوشهر /

ایرانجوان بوشهر  ۰       نساجی مازنداران ۱

 

هفته اول لیگ دسته اول فوتبال ایران / ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر / تماشاگر:حدود دو هزار نفر

 

داور: حسین زیاری   کمکها:محمد جواد مداح،مهدی سیفی ناظر: ایرج شهری زادگان

 

 

اخطار:اویس کرد جهان،صادق گشنی،عباس چاپی{ایرانجوان}  مرتضی غلامعلی تبار{ نساجی}

اخراج:

 

 

گل:مجتبی ممشلی دقیقه ۸۵

ایرانجوان:وحیدی  اصغر زاده،حسین بازیاری،میثم خداشناس{۷۵ محمد رضا فلاحیان}مصطفی احمدی{۷۰ عباس چاپی}صادق گشنی،حسین کاظمی،حسین قدرتیان{۸۸محمد پولادی}سجاد مشایخ،مسعود نظرزاده،اویس کرد جهان،سجاد فیض الهی

سرمربی :سعید مفتخر

 

 

نساجی مازندران:مجتبی روشنگر،مرتضی غلامعلی تبار{۸۰مهرداد عبدی}مجتبی بیژن،مجتبی ممشلی،حسن نجفی،سهیل رحمانی،محمود شفیعی،امیر محمد عبادزاده،علی رضا رمضانی{۶۰حسین کریمی}رضا محمود آبادی{۷۷سجاد جوادی}پیمان رنجبر

سرمربی: مهدی پاشازاده

 

شرح بازی: ایرانجوان بوشهر در اولین گام با یک شکست خانگی زمین بازی را ترک کرد .به گزارش فوتبال بوشهر در یک بازی لبریز از اتفاقات عجیب دو تیم نساجی مازندران و ایرانجوان بوشهر در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که بازی تحت تاثیر تاخیر های فراوان با نتیجه ۱بر۰ به سود نساجی خاتمه یافت.

 

سعید مفتخر که با ۱۰ تغییر و تیمی پوست انداخته نسبت به فصل گذشته تیمش را در زمین آرایش داده بود مقابل تیمی قرار گرفت که دل به ارسال های هوایی بسته و بالاخره روی تک موقعیت های بازی در دقیقه ۸۵ به گل رسید .ایرانجوان تیمی با تجربه در کنار چند جوان را راهی فصل جدید کرده که با تنها دو هفته تمرین به لیگ دسته اول پا گذاشته است. در این بازی ایرانجوان موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت از جمله ضربه پنالتی اویس کرد جهان بود که به تیر دروازه نساجی برخورد کرد تا آه از نهاد حاضران در ورزشگاه بلند شود!

 

تاخیر های عجیب و غریب آغاز بازی و حتی نیمه دوم بازی ،بدترین اتفاقات بازی را رقم زد تا هر دو تیم از وضعیت برگزاری بازی به شدت گلایه داشتند.فوتبال ماراتن گونه ای که سه ساعت به طول انجامید و البته تیم بوشهری دست خالی میدان را ترک کرد.    

 

 

بهترین بازیکن:حسن نجفی شماره ۴۰ نساجی {این بازیکن در طول بازی بازها و بارها با حرکات سرعتی خود برای تیمش موقعیت ایجاد کرد .بازی خوب و فداکارانه سجاد مشایخ در ایرانجوان بهتر از سایرین به چشم آمد.

 

 

اتفاق ویژه:برق بازی رفت،شوکر دکتر جا گذاشته شد و یک فوتبال سه ساعته را شاهد بودیم


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.