هفته بیست و هفتم لیگ یک / ایرانجوان از انزلی با امتیاز بازگشت/ ملوان انزلی ۰ ایرانجوان بوشهر ۰

شناسه خبر: 8192
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396

هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در انزلی به مصاف ملوان این شهر رفت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر حسین خطیبی در اولین بازی که رسما روی نیمکت ایرانجوان نشسته بود موفق شد یک امتیاز بگیرد تا شاید این یک امتیاز خارج از خانه در پایان فصل مددرسان تیم بوشهری باشد.

 

ایرانجوان در این بازی با ترکیبی متفاوت نسبت به گذشته وارد میدان شد که حضور ۶ بازیکن بومی و البته غیبت بازیکنانی نظیر مسعود نظرزاده،صادق گشنی،حمدالله ابدام،حجت اسلامی و هانی چاپی کار برای آنها دشوار کند.ملوان که در این بازی از حضور هوادارانش محروم بود بازی را خیلی جدی گرفته بود اما حضور دو وینگر سرعتی و دونده در گوشهای زمین {مصطفی احمدی و حسین قدرتیان}باعث شد بازی زیبا آغاز شود.

 

ملوان دلخوش با بازیسازی پژمان نوری در مقابل احمد شاهی و اسدزادی دونده یک نبرد تمام عیار فوتبالی را در میانه میدان به نمایش گذاشتند اما نداشتن یک گلزن در خط حمله دو تیم شرایط را تغیر نداد تا هیچ کدام از تیمها از تساوی راضی نباشند!

 

اویس کرد جهان برای ایرانجوان بارها ارسال کرد و ضربه نواخت که نزدیک بود ضربه بازیاری ایرانجوان را صاحب گل کند که داور مسابقه اعتقادی به گل نداشت!

 

نیمه دوم هر دو تیم برای گلزنی اماده بودند ،اخراج عظیم گوگ مدافع ملوان که موقعیت تک به تک را از رنجبر گرفت تا کارت زرد دوم خنده دار حسین بازیاری نشان داد داور مسابقه می خواهد در اخراج و نتیجه هر دو تیم را راضی نگه داشته است!

 

این تساوی ایرانجوان را ۲۲ امتیازی کرد و باید در انتظار نشست که آیا شاگردان با انگیزه خطیبی می توانند ۷ امتیاز اختلاف را در آینده جبران کنند؟


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.