هفته سوم دور نهایی لیگ دو/ شاهین شهرداری آرام و مطمئن در صدر باقی ماند

شناسه خبر: 8212
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1396

شاهین شهرداری بوشهر ۱    پالایش نفت آبادان

۰

شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان یک گام به صعود نزدیک شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و از هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته دوم شاهین شهرداری در حالی به مصاف حریف آبادانی رفت که دو بازیکن تاثیرگذار خود یعنی میلاد صارمی و عباس پورخسروانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و همین مسئله باعث شد تا در خط حمله دچار مشکلاتی شوند.

 

مهدی پاشازاده سرمربی شاهین در این دیدار شاهین بالیجانی را در نوک خط حمله قرار داد که سه بازیکن دونده و انرژیک بنامهای محبی ،پولادی و چراغی پشت سر وی قرار داشتند و اتفاقا این سه عنصر هجومی بهتر از بلند زن شاهین شهرداری کار کردند.

 

در این بازی شاهین شهرداری توپ و میدان در اختیار داشت و حتی دو بار توپهای سلطانی و چراغی به تیر دروازه خورد اما حریف آبادانی که علی فیروزی با سابقه را روی نیمکت داشت ،موقعیت خطرناکی روی دروازه یاسر الهی ایجاد نکرد.میدان داری و عملکرد خوب شعبانلو در خط میانی شاهین از جمله نکات بارز نود دقیقه ای بود که بالاخره روی ارسال زیبای محبی و ضربه سر چراغی تک گل سه امتیازی بوشهری ها در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید.

 

این پیروزی شیرین خانگی شاهین شهرداری را ۹ امتیازی کرد تا آخرین بازی سال ۹۶ با روحیه بهتری به مصاف نفت و گاز گچساران برود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.