پاشازاده:در بازی های خانگی انتظار تماشاگر بیشتری دارم!هوشمندانه بازی کریدم و بردیم

شناسه خبر: 8278
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396

پاشازاده: یک بازی هوشمندانه و منطقی ارائه دادیم / امیدوارنم در بازیهای آینده جمعیت بیشتری برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند

به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، مهدی پاشازاده روز دوشنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران افزود: نیمه دوم بازی بهتری ارائه داده و فشار لازم را اوردیم دیدید و چند موقعیت خوب برای گلزنی ایجاد شد و حق ما بیشتر از یک گل بود.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: یک بازی هوشمندانه و منطقی ارائه دادیم و مثل بازی قبل هیچ شانس گلی به حریف ندادیم که این خیلی مهم است.

سایر بازیکنان تیم در غیاب برخی از بازیکنان در نقش هایی که به آنها محول شده بود به خوبی ظاهر شدند که این روند منجر به کسب سه امتیاز حساس این بازی شد.

وی بیان کرد: با این حال با برگشتن بازیکنان باکیفیت مصدوم شده تیم، کادر تیمی شاهین تقویت شده و می تواند در برابر حریفان خود عملکرد بهتری داشته باشد.

پاشازاده ادامه داد: با وجود کسب سومین برد تیم شاهین تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده و تا امشب می توانیم در شادی برد بازی امروز باشیم و از فردا باید خود را مهیای بازی با نفت و گاز گچساران کنیم.

وی افزود: سعی داریم با یک بازی قابل قبول و منطقی در برابر نفت و گاز گچساران نیز امتیاز لازم را کسب کنیم.

پاشازاده در ارتباط با آینده مربی گری خود در فصل آینده نیز گفت: در مربی گری دنبال کار هستم و هر جا که امکانات و ظرفیت خوبی داشته با جان و دل کار خواهم کرد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پایان گفت: از هواداران تشکر می کنم که با جان و دل تیمشان را حمایت کردند و امیدوارنم در بازیهای آینده جمعیت بیشتری برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.