هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا/ طارمی گل زد تا الغرافه امیدوار بماند

شناسه خبر: 8325
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396

آخرین بازی هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب  از چارچوب گروه A برگزار شد.

 

در این بازی تیم های الاهلی عربستان و الغرافه قطر به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک یک رسیدند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی الغرافه گل اول بازی را به ثمر رساند و مومن زکریا در ادامه کار را به تساوی کشاند.

مهدی طارمی با توجه به مصدومیت قرار نبود برابر الاهلی عربستان در ترکیب اصلی قرار گیرد اما در ساعات کوتاه مانده به بازی با تصمیم جدیدی از سوی سرمربی مواجه شد.

مهاجم ایرانی و گلزن الغرافه که در دیدار قبلی این تیم در لیگ ستارگان دچار مصدومیت شده بود، شرایط حضور در ترکیب اصلی را نداشت و قرار بود این بازی را از روی نیمکت آغاز کند اما در لحظات پایانی با توجه به شرایط این تیم به ترکیب اصلی راه یافت و توانست با گل سرنوشت‌ساز خود شرایط را به سود الغرافه تغییر دهد.

طارمی که به دلیل مصدومیت کهنه بعد از صحنه‌ای که موفق به گلزنی شد بار دیگر از همان ناحیه دچار مشکل شده بود تا انتهای بازی با درد شدید به کار خود ادامه داد و البته اکنون با ۴ گل زده نه تنها شانس تیمش برای صعود را افزایش داده که یکی از گلزنان برتر این رقابت‌ها لقب گرفته است.

 

با این نتیجه الاهلی با ۸ امتیاز صدرنشین است و الجزیره و الغرافه ۵ امتیازی هستند. تراکتورسازی ایران هم که تا حدودی پس از تساوی الاهلی و الغرافه روزنه های امیدش به صعود زنده شد، با ۲ امتیاز در قعر جدول گروه A قرار گرفته است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.