هفته بیست و هشتم لیگ یک / چاپی سفیر شادی ایرانجوان در پایان سال۹۶ شد! ایرانجوان بوشهر ۳ راه آهن ۲

شناسه خبر: 8427
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396

هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در یک بازی عجیب و سراسر احساسی موفق شد راه آهن قعر جدولی را شکست بدهد .

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این بازی که در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار شد ایرانجوان ابتدا با دو گل از حریفش پیش افتاد اما در دو دقیقه قافیه را باخت و دو گل دریافت کرد اما عباس چاپی در دقیقه ۹۳ با یک گل سه امتیازی ایرانجوان را به بقا در لیگ یک امیدوار کرد.

 

در دقیقه ۴۱ ارسال اویس کرد جهان را دروازبان راه آهن دو ضرب مهار کرد تا سجاد مشایخ کاپیتان این روز ایرانجوان با یک ضربه سر گل اول بازی و دومین گل فصل خود را به ثمر برساند.بعد از این گل راه آهن که چیزی برای از دست دادن نداشت سراسیمه حمله کرد اما نیمه اول با همین یک گل خاتمه یافت. در نیمه دوم ایرانجوان بازی را بهتر آغاز کرد تا اینکه روی فرصت طلبی رنجبر صاحب یک ضربه پنالتی شد و اویس کرد جهان دومین گل ایرانجوان را وارد دروازه راه آهن کرد.

 

مشخص نشد در دو دقیقه چه بر سر ایرانجوان آمد تا طاهونی جوان در دو دقیقه دو بار دروازه بوشهری ها را باز کند.آشفتگی خط دفاع و ناهمانگی در این دو صحنه به راحتی مشخص بود.

 

حسین خطیبی که همه چیز را برای ایرانجوان از دست داده مشاهده میکرد دست به تعویض زد و عباس چاپی را وارد میدان کرد. ایرانجوان حدود بیست دقیقه آنقدر بد بازی کرد که شاهین بهرام نژاد گزارشگر بازی هم آنها را به باد انتقاد گرفت تا اینکه اخراج مدافع راه آهن در دقیقه ۶۷ قافیه را برای مهمان تنگ کرد اما بازی عجولانه و بی هدف اعصاب تماشگران را خورد کرده بود!

 

در دقیقه ۹۳ بازی رنجبر در موقعیت تک به تک با گلر جوان تیم تهرانی ناموفق بود اما در ریباند عباس چاپی فرشته نجات و رمز امیدواری تیمی شد که در طول چند سال اخیر کمترین بهای ممکن را به او میدهد.گل چاپی شاید در روز آخر لیگ یک هواداران ایرانجوان را بیش از گذشته خوشحال کند.

 

با این برد خانگی ایرانجوان ۲۵ امتیازی شد و اولین سه امتیاز خود را به رهبری حسین خطیبی دشت کرد تا در آخرین روزهای سال ۹۶ امیدهای برای ماندگاری پر رنگ تر شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.