آقای وزیر نفت، دلخوشی مردم مسجد سلیمان و جم را از آنها نگیرید

شناسه خبر: 8561
تاریخ انتشار: 03 فروردین 1397

دفعه ی پیش که نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر آمد خیلی زود به لیگ یک سقوط کرد و این به خاطر بی پولی و مشکلات مالی بود.
به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از خبر ورزشی، البته ایرادی به وزارت نفت نیست که از نفت مسجد سلیمان حمایت نکرد و نفت تهران هم نابود شد و امروز هم این زمزمه دوباره درباره تیم نفت مسجد سلیمان براه افتاده و تیم پارس جنوبی جم هم غوطه ور در مشکلات مالی است.
مجلس نشینان که هیچ کاری برای حق پخش نکردند! سال ها قبل مصوبه ای را امضاء کردند که بر این اساس وزارت نفت حق هزینه برای ورزش حرفه ای را ندارد و تیم فوتبال در لیگ برتر هم در ورزش حرفه ای خلاصه می شود! این در حالی است که در جم مردم با تیم پارس خو گرفته اند و حتی امیدوار به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هستند. در مسجد سلیمان عشق مردم این شهر به تیم نفت مثال زدنی است و و تیم صنعت نفت از مرز دوست داشتن گذشته است.
هر سه تیم نفتی در زمره تیم های پرطرفدار فوتبال ایران هستند و تیم فوتبال شاید تنها دلخوشی آنها باشد.
البته که خوشحالیم وزارت نفت بی قانونی نمی کند و اصلا به بی قانونی ترغیب نمی کنیم اما یکی باید باشد که مجلس نشینان را توجیه کند هزینه در این شهرها برای فوتبال هزینه برای دلخوشی و شادی مردم شهر است و سهم آنها از این همه استخراج و دلار بوی نفت و گوگرد نباید یک تیم فوتبال باشد؟
خطاب ما به آقای وزیر است. دلخوشی مردم جم، مسجد سلیمان و آبادان را از آنها نگیرید و تا دیر نشده برای رفع این مشکل تدبیر کنید. زمان زیادی به پایان لیگ برتر باقی نمانده. جمی ها دوست دارند تیم شان در آسیا سهمیه بگیرد. نفت مسجد سلیمان در آستانه صعود به لیگ برتر است و برای رسیدن به این مهم باید حمایت شود و هم چنین صنعت نفت آبادان. برای مرم خوب این شهر یک پله هم یک پله است.
در ممالک پیشرفته می گویند بهترین راه مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی ورزش است. ورزش آماتور و حرفه ای و به همین خاطر برای ورزش هزینه می کنند. اگر قرار به نابودیپارس جنوبی جم باشد، نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود نکند و صنعت نفت درگیر مشکلات مالی شود دلخوشی مردم این شهرها از بین می رود و چه بسا دچار ناراحتی های روحی و روانی و افسردگی شوند و این خود زمینه ساز خیلی از هنجارها است.
این که خیلی بد است. تیم ها در فوتبال ایران حق پخش نمی گیرند. در آمد تبلیغات محیطی اشان ناچیز است. حق بلیط فروشی ندارند و… اگر قرار باشد ارگان های دولتی به بهانه این مصوبه دست از سر تیم ها بردارند فوتبال نابود می شود. فوتبالی که جذاب ترین رشته ورزشی در سراسر جهان است و یک سرگرمی مفید و سود ده است.
آقای وزیر نفت، دلخوشی مردم مسجد سلیمان و جم را از آنها نگیرید…


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.