یادداشت ویژه/ سالی که گذشت و سالی که می آید!

شناسه خبر: 8578
تاریخ انتشار: 06 فروردین 1397

فاضل قنبرپور/ سال ۱۳۹۶ تمام شد و سال ۱۳۹۷ از راه رسید.فارغ از همه هیاهو های فوتبال، سال ۹۶ سال پرباری برای فوتبال استان بوشهر لقب گرفت تا باز هم امید نزد مردمان منطقه وجود داشته باشد.

 

در سال که گذشت برخی تا توانستند تهمت زدند،دروغ گفتند،حرف های بی پایه و اساس مطرح کردند تا باز هم همان شیوه قدیمی را ادامه داده باشند که امیدواریم در سال که می آید اینگونه نباشند!

 

در سالی که گذشته بعضی ها جرات نوشتن نداشتند و در لفافه و پشت دیوار این و آن را زدند تا مثلا به آرزوهای کوچک و بزرگ خود برسند ،امیدواریم در سال که می آید همان برخی اندک شمار از در انسانیت فوتبال را دنبال کنند و البته لذتش را هم ببرند!

 

در سالی که گذشت برخی فقط پول خرج کردند تا به جایی برسند اما باید پیشنهاد داد در سالی که می آید به جای هزینه کردن،تمرین کنند و تلاش بیشتر تا شاید به آنچه می خواهند برسند.

 

در سالی که گذشت خیلی ها زحمت کشیدند و کلی بازیکن خوب به فوتبال استان معرفی کردند،باید برای این جماعت دعا کرد تا در سالی که می آید نیز چنین ادامه دهند.

 

در سالی که گذشته دلشان خواست دیده شوند به هر قیمتی،اما باید دعا کرد در سالی که می آید به هر قیمتی دست به هر کاری نزنند!

 

در همین سالی که گذشت کریم تاجدینی عزیز را از دست دادیم،کلی آدم خوب ورزشی با دنیا وداع گفتند ،امیدواریم در سالی که می آید فقط خبر سلامتی و شادی آدمهای فوتبال را بشنویم.

 

در سالی که گذشت کلی جوان خوب رو شدند که برخی قدر خود را ندانستند ،امیدواریم در سالی که می آِید جوانان فوتبالی استان قدر خود را بیشتر بدانند و از همین فوتبال به رویاهایشان برسند.

 

در سالی که گذشت از پیشرفت یکدیگر زیاد خوشحال نشدیم اما امیدواریم در سالی که می آید از پیشرفت هم استانی ها بال در بیاوریم و لذت ببریم ! پیشرفت هر انسانی در بخش ورزش و البته فوتبال در استان بوشهر لذت بخش است حتی اگر از وی خوشمان نیاید! این مدل تفکر را باید تمرین کرد تا تبدیل به یک عادت شود.

 

در سالی که گذشت خیلی ها از رییس تا صغیر تلاش کردند تا پرچم فوتبال بوشهر آن بالا بماند ،این اتفاقات ارزش دارد ،باشد که در سالی که می آید این الگوی خوب به کارش ادامه دهد.

 

در سالی که گذشت برخی دروغ دادند و کاسبی کردند تا خود را نماد عاشقی مطرح کنند ،از ریز و درشت معاملات خبر داشته و داریم ،انشالا در سالی که می آید نیاز نباشد حرفی بزنیم که باعث ناراحتی شود.

 

در سالی که گذشت آدم خوبهای فوتبال بوشهر بیشتر شدند تا کسی حسادت ورزان را نبیند،امیدواریم در سالی که می آید بر تعداد همان آدم خوبهای قصه فوتبال افزوده شود!

 

در سالی که گذشت برخی با آمپول،برخی با نوشتن و ارسال،برخی با دور زدن رفقا،برخی با جلسات شبانه،برخی با تهدید،برخی با وعده و دروغهای سریالی همه کار کردند اما عده ای با صذاقت و معرفت برای فوتبال همه کار کردند تا در فضای باز و آزاد پیشرفت را ببینیم.

 

در همین سالی که گذشت خیلی اتفاق ها افتاد اما خم به ابرو نیاوردیم تا آبرویی نریزد اما مقابل ناپاکی ها ایستادیم !

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.