گزارش روز:بانوانی که میتوانند تاریخ سازی کنند،تیم فوتسال پدید بوشهر در آستانه لیگ برتری شدن/ علی رضا صمیمی:نمیدانم چرا فوتسال در بوشهر اینقدر مظلوم است!

شناسه خبر: 8605
تاریخ انتشار: 08 فروردین 1397

بانوان بوشهری در آستانه خلق یک رکورد و شگفتی تاریخی قرار دارند که می تواند فوتسال استان را بار دیگر در سطح اول ایران مطرح نماید.

 

به گزارش فوتبال بوشهر تیم فوتسال بانوان پدیده بوشهر در یک قدمی لیگ برتر فوتسال ایران ،این روزها با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم میکند و شاید حضور آنها در جمع ۴ تیم مرحله نهایی به مشکل بر بخورد! فوتسال در بوشهر طی سالهای گذشته با افت ویژه ای مواجه شده است و تنها یک نام به تنهایی این بار سنگین را با درخشش در بازی های آسیایی و جهانی به دوش کشیده باشد که علی رضا صمیمی می باشد!

 

عدم حمایت و ورود بخش خصوصی در بخش فوتسال ،استعدادهای آقایان را در استان به راحتی نادیده گرفته است اما در این میان بانوان فوتسالیست به خوبی خوش درخشیده اند و حالا در آستانه یک اتفاق تاریخی برای فوتسال بوشهر قرار دارند اما شرایط به شکل عجیبی و به سختی برای آنها پیش می رود!

 

سارا محمدیان یکی از مربیان تیم فوتسال پدیده بوشهر در این باره می گوید:با سختی های بسیاری تیم را در جمع ۴ تیم برتر رقابتهای دسته اول فوتسال ایران نگه داشته ایم و می توانیم با صعود به لیگ برتر بانوان ایران یک اتفاق تاریخی را رقم بزنیم.چهار سال است مشغول تمرین و تیمداری هستیم که اگر راهی لیگ برتر فوتسال ایران شویم یکی دیگر از افتخارات بزرگ استان تکمیل خواهد شد.

 

مربی تیم پدیده بوشهر گفت:شرکت صدرا در این مدت ما را تنها نگذاشت و البته دیگر مسئولان نیز در حد توان کمک کرده اند اما اکنون در آستانه شروع مرحله نهایی بانوان فوتسالی بوشهر احساس تنهایی می کند و این غم انگیز است. فوتسال بوشهر در رشته آقایان که تیمی در لیگ برتر ندارد اما حالا که بانوان می خواهد تاریخ سازی کند تنها مانده ایم.گویا تیم بوشهر نیستیم و ما سه نفر کادر فنی همه بار را باید به دوش بکشیم.در برخی مسابقات اگر بردی را بدست آورده ایم برخی ان را شانسی قلمداد کرده اند اما مگر می شود یک تیم این همه برد را شانسی کسب کند؟!

 

خانم محمدیان تصریح کرد:از ۱۷ فروردین بازی های ما به صورت رفت و برگشت آغاز می شود اما هنوز تمرینات  شروع نشده است! هنوز نتوانسته ایم برای بازیکنانمان بلیط تهیه کنیم تا راهی بوشهر شوند،مشکل اسکان آنها و حتی غذای بازیکنان غیر بومی هم در نظر بگیرید! نمیدانم چرا در استان بوشهر ما را نمیبینند ،لیگ برتری شویم یک سهمیه با ارزش بنام بوشهر بدست می آید اما گویا در استان خودمان غریبه هستیم و این خبر خوبی نیست!

 

وی در پایان تاکید کرد:از همه انهایی که در این مدت به تیم ما کمک کرده اند،تشکر میکنم اما اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و امیدوارم ما را تنها نگذارند.

 

در ادامه این گزارش باید اضافه کرد که علی رضا صمیمی دروازبان پر افتخار بوشهری تیم ملی فوتسال ایران نیز در این مورد ابراز نگرانی شدید خود را اعلام کرد و گفت:فوتسال در استان ما به شدت مظلوم است و دلیلش بر من پوشیده است! حالا که بانوان بوشهری در آستانه کسب یک افتخار تاریخی قرار دارند باید یک استان آنها را حمایت کند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.