شاهین شهرداری و آغاز سال جدید با یک برد شیرین در رشت / داماش گیلان ۱ شاهین شهرداری ۲

شناسه خبر: 8649
تاریخ انتشار: 09 فروردین 1397

داماش گیلان ۱     شاهین شهرداری بوشهر ۲

هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور برگزار شد و شاهین شهرداری بوشهر در رشت یک پیروزی بزرگ را کسب کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این بازی مهدی پاشازاده سرمربی بوشهری ها با قرار دادن مثلث تهاجمی محبی،چاهکوتاه زاده و پولادی پشت سر چراغی سعی داشت با استفاده از بازیکنان سرعتی و ارسالهای مهدی چاهکوتاه زاده به گل برسد.

 

داماش که چیزی حدود ۵ هزار هوادار متعصب رشتی را در کنار خود داشت در نیمه اول توسط کاظم رحمانی مدافع پیش تاخته خود به گل رسید تا نیمه اول برای میزبان شیرین خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم شاهین شهرداری بازی را در اختیار داشت تا اینکه روی حرکت سلطانی مدافع چپ خود صاحب یک ضربه پنالتی گردید،این ضربه را مهدی چاهکوتاه زاده با خونسردی به گل تبدیل کرد و بازی با تساوی ۱بر۱ ادامه پیدا کرد.شاگردان وحید رضایی بعد از گل برای رسیدن به سه امتیاز تلاش زیادی داشتند اما بازی خوب خط دفاع و دروازبان شاهین در کنار میدان داری فیاض بخش ،شاهین را برای رسیدن به گل دوم به تکاپو انداخت.

 

میلاد صارمی ستاره این فصل شاهین شهرداری که در نیمه دوم به میدان آمده بود روی یک ارسال زیبا در دقیقه  ۸۳ گل دوم بوشهری ها را به ثمر رساند و این گل آغاز شیرینی برای ابتدای سال شاهینی ها گردید.اکنون تیم بوشهری در پایان دور رفت با ۱۳ امتیاز در صدر قرار دارد و خوش روحیه راهی بوکان خواهد شد تا مقابل تیم قعرنشین بوکان قرار بگیرد.

 

 

نتایج هفته پنجم لیگ دسته دوم

شهرداری بندرعباس ۱ پالایش نفت آبادان ۲

داماش گیلان ۱ شاهین شهرداری بوشهر ۲

نفت و گاز گچساران ۲ سردار بوکان ۱


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.