اتفاق روز: پاس گل تماشایی اسدزادی و بلندترین پرش فوتبالی مسعود

شناسه خبر: 8798
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1397

مسعود نظرزاده در طول دو سالی که به فوتبال زادگاهش بازگشته،روزهای متفاوتی را تجربه کرده اما همچنان با صلابت در زمین بازی و بدون حاشیه و جنجال خارج از مستطیل سبز به کارش ادامه میدهد.

 

نظرزاده که سال گذشته و بعد از چیزی حدود یک دهه دوری به فوتبال بوشهر بازگشت و پیراهن سفید شاهین شهرداری همراه با بازوبند سرگروهی این تیم را بر بازو بست،جدید ترین اتفاق فوتبالی زندگی اش یعنی بازی در پست هافبک دفاعی را تجربه کرد. مسعود آنقدر خوش نفس و با تجربه بازی کرد که خیلی ها بر این باور شدند که او در ۳۴ سالگی از خیلی جوانها بهتر بازی میکند و به عبارتی بهتر زندگی میکند.

 

لیگ برتر فوتبال ایران همین حالا بازیکنانی مانند مهدی رجب زاده را دارد که شیوه زندگی آنها مورد توجه همه اهالی فوتبال قرار میگیرند.

اویس کرد جهان{ایرانجوان}،پژمان نوری{ملوان}،نادر فتح الهی{مس رفسنجان}،میلاد میداوودی{نفت مسجد سلیمان}،محسن ایران نژاد{اکسین البرز}،ابراهیم کریمی{بادران}،رسول پیرزاده{شهرداری تبریز} و…  همگی از جمله بازیکنانی هستند که سن آنها از عدد ۳۰ سال رد شده اما همچنان در تیمهای خودتاثیرگذار هستند.

مسعود نظرزاده را هیچگاه در مهمانی های شبانه و خیابان گردی های رایج نخواهیم دید،شاگرد خلف زنده یاد ناصر خرسند تعریفی از دود و قلیان بلد نیست و همچنان دور از چنین مسائل حاشیه ای فوتبال بازی میکند.همبازیان مسعود در دهه ۷۰ و ۸۰ به خوبی میدانند که او با وجود قد نه چندان بلندش  همیشه در نبردهای هوایی یک فرد جسور بوده که پریدن و سر زدن را به خوبی بلد است.در همین بازی روز چهارشنبه مقابل شهرداری ماهشهر که حکم مرگ و زندگی را برای بوشهری ها داشت،عنصر دونده ای بنام غلام احمد شاهی که این هفته همان پدیده جسور فوتبال خورموج شده و سرحال بازی میکند کنار مسعود بازی میکند تا کاپیتان و هافبک دفاعی ایرانجوان برای رسیدن به دروازه حریف آزاد تر باشد.

 

احسان اسدزادی بازیکن قابل و خوش فکری است این را در تیمهای جوانان و امید ایرانجوان که بازی کرده نشان داده، هر چند فرصت عرض اندام در لیگ برتر و پارس جنوبی جم را هیچگاه نیافت و بازگشت دوباره به ایرانجوان را ترجیح داد! در صحنه گل ایرانجوان ارسال مواج اسدزادی و ضربه سر مسعود نظرزاده روی سر مدافع بلند قامت شهرداری ماهشهر را باید بلندترین پرش فوتبال مسعود دانست که خیلی حرفها در آن نهفته باشد!

 

مسعود حالا در ۳۵ سالگی که در فوتبال یک عدد است از خیلی ها بهتر می دود ،پاس میدهد،شوتهای سنگین روانه دروازه حریف میکند تا نشان دهد مانند خیلی از با تجربه های فوتبال ما می تواند تا مرز ۴۰ سالگی فوتبال کند. اتفاقی که تنها در سایه یک زندگی سالم و دور از حاشیه های معمول برای او رقم خورده است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.