برق جدید فارس ۱ ایرانجوان بوشهر ۱ / قدر گل اسدزادی را نداستند! ایرانجوان برای فرار از قعر جدول فرصت طلب نبود

شناسه خبر: 8869
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397

هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در شیراز مقابل برق جدید به تساوی ۱بر۱ رضایت داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این بازی حساس که ایرانجوان هواداران خود را نیز در ورزشگاه شیراز کنار خود داشت،قدر موقعیت های بدست آمده را نداستند تا کار ماندگاری انها باز هم به اما و اگر در سه هفته پایانی کشیده شود!

 

ایرانجوان بازی را بهتر آغاز کرد و جند موقعیت خوب روی فرارهای مصطفی احمدی نیز بدست آورد اما نداشتن یک تمام کننده در طول این فصل باز هم ایرانجوان را عذاب داد.رنجبر تا دقیقه ای که در بازی بود هیچ موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد و مشخص نشد چاپی سرعتی چرا تا دقیقه ۸۷ بازی روی نیمکت نشسته است!

 

نیمه اول بدون گل خاتمه یافت و هر دو تیم نیمه دوم را با انگیزه تر از قبل آغاز کردند.حسین خطیبی احسان اسدزادی جوان را به موقع وارد زمین کرد تا این بازیکن باهوش روی پاس مصطفی احمدی در دقیقه ۷۲ دروازه شیرازی ها را باز کند.بعد از این گل ایرانجوان بی جهت عقب کشید و در حالی که نیاز داشت تا با تعویض های مثبت بازی را در اختیار بگیرد روی یک شوت زیبا توسط شاه مکوند زاده در دقیقه ۸۱ دروازه اش باز شد.این در حالی بود که برق جدید در طول ۹۰ دقیقه هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه عساکره ایجاد نکرد.

 

شاید حضور سجاد مشایخ بلند زن یا چاپی سرعتی برقی ها را در زمین خودشان نگه می داشت اما ایرانجوان قدر این برد سه امتیازی را ندانست تا هم چنان برای بقا نیازمند باخت تیمهای دیگر باشد.

 

ایرانجوان در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ دسته اول ۲۹ امتیازی شد و فاصله اش با دیگر رقبا به ترتیب یک و پنج امتیاز است !باید دید تیم بوشهری در این سه هفته می تواند اتفاقات خوب فوتبال را تجربه کند یا باید غزل دیگری بخواند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.