گلباران شاهینی ها پیش چشم آقای گل/ شاهین شهرداری ۶ شهرداری بندر عباس ۱

شناسه خبر: 8875
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397

هفته هفتم لیگ دو

 

شاهین شهرداری ۶   شهرداری بندر عباس ۱

 

گلها:محمد محبی{۲بار}علی محمد چراغی{۲بار}مصطفی علیخانی و امید سلطانی برای شاهین شهرداری

 

آرش همایونی برای شهرداری بندر عباس

شاهین شهرداری بوشهری هفته هفتم دور نهایی لیگ دسته دوم را با یک برد پر گل پشت سر گذاشت تا گام بلندی برای صعود به لیگ دسته اول برداشته باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاگردان مهدی پاشازاده با نتیجه ۶بر۱ شهرداری بندر عباس را شکست دادند تا در فاصله سه هفته مانده به پایان این رقابتها صدنشینی را ادامه دهند. در این بازی مهمان روی یک لحظه غافلگیری در دقیقه ۱۵ بازی دروازه شاهین را باز کرد. این گل را آرش همایونی به ثمر رساند اما محمد محبی ستاره جوان شاهینی ها در این فصل در دقیقه ۳۰ بازی روی ارسال زیبای شعبانلو بازی را به یک ضربه سر تماشایی به تساوی کشید.این گل آغازی بود بر حملات پر دامنه شاهینی ها که راه دروازه شهرداری بندر عباس را پیدا کرده بودند.

 

محبی جوان روی یک پرتاب اوت بلند باز هم گلزنی کرد تا نشان دهد ظهور یک پدیده جدید در فوتبال بوشهر نزدیک است.بعد از گل محبی شیرازه مهمان از هم پاشید و علی محمد چراغی دو بار دیگر دروازه بندری ها را باز کرد.مصطفی علیخانی  و امید سلطانی دیگر گلزنان شاهین شهرداری در دقایق واپسین بودند تا پر گل ترین برد فصل شاهین شهرداری ثبت شود.

 

در این بازی دو میلاد شاهین یعنی شعبانلو و فیاضبخش چشم نواز و بدون نقص ظاهر شدند تا شاهین شهرداری خود را برای رسیدن به لیگ دسته اول آماده کند.برد خانگی بوشهری ها و تساوی تیمهای داماش و نفت و گاز گچساران باعث شد تا شاهین شهرداری ۱۷ امتیازی شود .

 

در حاشیه این بازی:

 

استقبال بسیار خوبی در حدود ۵ هزار نفر از این بازی صورت گرفته بود.

 

بازیکنانی ساحلی پارس جنوبی به همراه مسلم مسیگر سرمربی این تیم در جایگاه ویژه نظاره گر برد شاهین بوند.

 

مهدی طارمی ستاره بوشهری لیگ ستارگان نیز در ورزشگاه حضور داشت و برد پر گل تیم شهرش را شاهد بود.آقای گل دو فصل لیگ برتر فوتبال ایران با تشویق و حمایت همشهریان خود مواجه شد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

یزدان عباسیان یکی از بهترین گلزنان لیگ دو که فصل گذشته را در شاهین شهرداری بازی کرده بود با پیراهن شهرداری بندر عباس مقابل تیم سابقش به میدان رفت.

 

پاشازاده ۹۰ دقیقه کنار خط تیمش را هدایت کرد،کفش قرمز سرمربی شاهین شهرداری از نکات بارز این مربی شیک پوش بشمار میرفت!

 

محمد دمشقی مدیر عامل باشگاه شهرداری بعد از برد تیمش راهی رختکن شد تا پاداش این پیروزی شیرین را پرداخت کند.

 

شاهین بهرام نژاد مجری و گزارشگر برجسته بوشهری نیز در ورزشگاه حضور داشت و با میکروفون برنامه نود مشغول گزارش گرفتن از حاشیه های بازی بود.

 

عباس پورخسروانی کاپیتان با تجربه و سیرجانی شاهین که به تازگی از بند مصدومیت رها شده نیز در جایگاه ویژه حضور داشت،لحظه روبرو شدن پورخسروانی و طارمی و خوش و بش گرم این دو همبازی سابق شاهین در لیگ برتر جالب توجه بود!

 

ترافیک سنگین جاده تنگک و هلهله و شادی هواداران پس از بازی از دیگر نکات حاشیه ای این بازی بود.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.