برانکو سرمربی پرسپولیس:به جمی ها بابت بازی خوبشان تبریک می گویم

شناسه خبر: 8911
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه دو بازیکن اصلی تیمش به بازی با السد نمی رسند، گفت: نمی‌توانم از بازیکنانم به خاطر بازی برابر پارس‌جنوبی‌جم خرده بگیرم.

به گزارش وبسایت نود، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک – یک امروز چهارشنبه پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: گویا برای خبرنگاران هم لیگ تمام شده است. به پارس جنوبی بابت بازی خوب و جنگندگی که انجام داده است تبریک می گویم. خرده ای به بازیکنانم نمی توانم بگیرم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: اشتباهات تاکتیکی و تکنیکی طبیعی است. اما به بازیکنانم تبریک می گویم با وجود قهرمانی تا آخرین ثانیه جنگیدند و به گل هم رسیدند. پارس‌جنوبی هم می خواست مقابل قهرمان پیروز شود که به آنها باید تبریک گفت.

برانکو ایوانکوویچ درباره مصدومیت ربیع خواه و فرشاد احمدزاده گفت: فکر کنم هر دو نفر را در بازی با السد در اختیار نخواهیم داشت.

وی درباره اشتباهات تکنیکی بازیکنانش اظهار داشت: این موضوع کاملا طبیعی است. اما باید اذعان کنم در آینده هم می خواهیم بهترین باشیم. پس با تمام توان به میدان می رویم و فکر پیروزی مقابل السد هستیم. برایمان هم فرقی نمی کند مقابل الجزیره بازی کنیم یا یا الاهلی عربستان. چون هر دو تیم دریک سطح هستند.

ایوانکوویچ درباره شایعه حضور آندره پانادیچ و مهرداد میناوند در کادر فنی پرسپولیس گفت: به شایعات که نباید توجه کرد. من بهترین ها را دارم. طوری صحبت می کنید که انگار کادرم خوب نیست و من اینکاره نیستم. باقری خوب نیست؟! من برای اسامی که آوردید احترام قائلم اما به شایعات توجه نمی کنم.

وی درباره ضعف پرسپولیس از لحاظ عدم برگزاری بازیهای زیبا و کمتر شدن تعداد قهرمانی اش تصریح کرد: تیمی نمی شناسم که در کل دنیا تمام بازی هایش را ببرد. ضمن اینکه بعد از باخت دربی، دو بازی خیلی سختمان را در آسیا بردیم. اگر اینگونه باشد که تیم ها همیشه باید ببرند و استقلال هم با این تفاسیر نتوانسته است خوب باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.