عکس و حرف:فریادهای محبی برای دیده شدن یک نسل طلایی

شناسه خبر: 8969
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1397

محمد محبی جوان ۱۹ ساله و خوش استیل شاهین شهرداری که امسال پدیده جدید این باشگاه بوده است در بازی حساس مقابل شهرداری بندر عباس قفل بازی را شکست و با دو ضربه سر استارت پیروزی را برای شاهین زد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر محبی روی دو ارسال و با استفاده از فیزیک مناسبش دو ضربه سر را به گل تبدیل کرد تا نشان دهد چه بازیکن با استعدادی برای فوتبال ایران در حال شکل گرفتن است. محبی ،پولادی،نوروزی،کریم زاده ،مشایخ و کلی بازیکن جوان دیگر در همین شاهین شهرداری دو سه فصل اخیر رو شده اند که هر کدام می توانند سرمایه های آینده همین باشگاه بوشهری لقب بگیرند.

 

تا چند روز دیگر سرمربی تیم ملی امید ایران انتخاب خواهد شد تا تیم امید ایران برای حضور در رقابتهای مقدماتی المپیک توکیو کار خود را آغاز کند چه بسا اگر دوستان مسئول در فوتبال و البته ورزش استان رایزنی های خود را انجام دهند چند بازیکن خوب بوشهری می توانند پیراهن تیم ملی المپیک ایران را بپوشند.

 

در ادامه این گزارش باید افزود فوتبال بوشهر هیچگاه بدون استعداد نمانده و هر ساله نسل جدیدی از بازیکنان آینده دار به فوتبال ایران معرف می شوند که در این ماجرا باید قدر مربیان فوتبال پایه که بخصوص در رده های جوانان و امید زحمات زیادی را متحمل می شوند را دانست اما متاسفانه باز هم شاهد اتفاقات عجیب و سرازیر شدن بازیکن بی کیفیت به فوتبال استان هستیم تا جاییکه هر سال پول های بی زبان و امکاناتی که باید برای جوانان بومی سراسر استان هزینه شود به جیب آقایان دلالی خواهد رفت که تنها هدفشان پر شدن جیب است و لا غیر…


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.