حسین خطیبی سرمربی ایرانجوان:عدالت فوتبال در بازی برق نوین رعایت نشد،برای پیروزی مقابل اکسین حمایت همه جانبه هواداران ایرانجوان را می خواهیم.مسعود نظرزاده الگوی مناسبی برای جوانان ماست

شناسه خبر: 8971
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1397

حسین خطیبی سرمربی ایرانجوان بوشهر جمعه در گفتگو با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش خواستار حمایت همه جانبه هواداران تیمش در بازی های آتی شد تا ایرانجوان در لیگ دسته اول ماندگار شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر حسین خطیبی در این باره گفت:از مسئولان اداره ورزش و جوانان و همچنین هیات فوتبال استان ممنونم که در شیراز ما را تنها نگذاشند.در بازی با برق نوین فارس عدالت فوتبال رعایت نشد و حق ایرانجوان برد بود با این حال باید در این سه بازی هر چه داریم بگذاریم تا یک اتفاق خوب رخ دهد.

 

سرمربی ایرانجوان ادامه داد:بازی های حساس را در پیش داریم و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم.از روز اولم گفتم که بازی به بازی پیش خواهیم رفت و حالا همه فکر ما بازی مقابل اکسین البرز است که تیم بسیار خوبی است.بچه ها خوب تمرین میکنند و می خواهند پیروز شوند.

 

وی در این لحظه در مورد مسعود نظرزاده کاپیتان تیمش که در استدیو رادیو بوشهر حاضر بود رو به صالح احمدی مجری برنامه گفت:خیلی خوشحالم در طول این سالها که مربی گری کرده ام به جایی امده ام که بازیکنانش هم از نظر فنی و هم اخلاقی خوب هستند که مسعود خان کاپیتان ما می تواند الگوی جوانان بوشهری باشد.وی بدون حاشیه کنار تیم است و در کنار دیگر بازیکنان برای ماندن ایرانجوان در لیگ تلاش میکنند.

 

سرمربی ایرانجوان در پایان خواستار حضور همه جانبه هواداران فوتبال بوشهر در بازی روز سه شنبه مقابل اکسین شد تا بتوانند یک سه امتیاز حساس را تجربه کنند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.