عکس روز:حسرت این همه تماشاگر در روزی که ایرانجوان گلزن نبود!

شناسه خبر: 9180
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1397

ایرانجوان در دو هفته پیاپی قدر سه امتیاز های بازی مقابل برق و اکسین را ندانست تا همچنان برای بقا در لیگ یک ، دل به اما و اگرهای ممکن ببندد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر دیروز و در حاشیه بازی حساس مقابل اکسین علاقه مندان زیادی برای حمایت از تیم قدیمی و ریشه دار ایرانجوان راهی ورزشگاه شده بودند.سکوهایی که ۹۰ دقیقه جانانه تیمشان را حمایت کردند تا مانند سالهای گذشته ایرانجوان در لیگ یک بماند.

 

سه چهار موقعیت صد در صد گلزنی به هدر رفت که همین توپها شاید هفته آینده سرنوشت این تیم را می تواند تغیر دهد اما افسوس که تنها یک توپ وارد دروازه بیرانوند شد تا خیل عظیم تماشاران مغموم راهی منزل شوند.

ایرانجوان  در طول فصلی که گذشت انقدر حاشیه و اتفاقات عجیب داشته که می توان در مورد آن یک کتاب نوشت اما فعلا باید امیدوار بود تا شاید یک معجزه فوتبالی بتواند تیم دوست داشتنی و سازنده سالهای اخیر لیگ یک را نگه دارد.

 

باشگاهی که هر ساله انبوهی بازیکن جوان و مستعد را به فوتبال ایران تحویل می دهد همچنان دوست دارد در لیگ یک بماند.باید منتظر دو هفته پایانی لیگ دسته اول بود و امیدوار به ارائه فوتبال پاک از سوی برخی تیمها تا شاید ایرانجوان با بردن تیمهای سختکوش کرمانی در لیگ دسته اول باقی بماند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.