اظهار نظر عجیب رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در بوشهر:فوتبال اینجا تازگی پیشرفت زیادی کرده!

شناسه خبر: 9259
تاریخ انتشار: 02 اردیبهشت 1397

یکشنبه شب در برنامه تلوزیونی نشان مصاحبه ای از فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال پخش شد که جای تعجب داشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر اصفهانیان که به عنوان مهمان ویژه جام شهدای روستای زائر عباسی به بوشهر آمده بود در این مصاحبه عنوان کرد که تازگی فوتبال بوشهر پیشرفت کرده است! این اظهار نظر عجیب از سوی یکی از مسئولان عالی رتبه فوتبال ایران در حالی مطرح شد که فوتبال بوشهر با چیزی حدود یک قرن سابقه فوتبالی همواره در فوتبال ایران یک قطب قابل اتکا بوده است.

 

باید به فریدون اصفهانیان عزیز متذکر شد که: دو دهه پیش عبد الرضا ملاح زاده و شهید امید نسترن بازوبند کاپیتانی تیمهای ملی جوانان و امید ایران را بر بازو بسته بودند ،حسین ماهینی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن اصفهان پیش رفت،مهدی طارمی دو فصل پیاپی آقای گل همین فوتبال شد،محمود ابراهیم زاده در سالهای گذشته یکی از بهترین های فوتبال ایران بوده ،باشگاهی مانند ایرانجوان در امر سازندگی به شکل ویژه ای فوتبالیست به لیگ برتر تحویل داده،در لیگ برتر شاهین بعد از دو قطب آبی و قرمز و البته تراکتور چهارمین تیم پر تماشاگر لیگ برتر در نظرسنجی برنامه نود لقب گرفت و انبوهی افتخار که  مردمان بوشهر به آنها افتخار میکنند.

 

حال اینکه آقای اصفهانیان عزیز چگونه همچنین صحبتی را مطرح کرد بر ما هم پوشیده است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.