گزارش روز:تارتار محبوب سکوهای جم،می ماند یا می رود؟!

شناسه خبر: 9272
تاریخ انتشار: 03 اردیبهشت 1397

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم آخرین بازی خانگی تیمش در فصل اخیر را با یک برد شیرین پشت سر گذاشت تا فصل موفق او و یارانش با سقوط نفت به لیگ یک ادامه داشته باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرمربی جوان و ۴۵ ساله پارس جنوبی جم طی حضور دو ساله اش بر روی نیمکت این تیم پر طرفدار عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و البته بدون کمترین حاشیه ممکن کار خود را به خوبی پشت سر گذاشت.

 

عملکرد خیره کننده در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر ، ساخته و پرداخته کردن تیمی قابل احترام و مدعی گرفتن سهمیه آسیا در لیگ برتر بنام استان بوشهر و البته مهمترین خصوصیات بارز این مربی کمترین حاشیه ممکن در طول این دو فصل حضور یا به عبارتی نداشتن هیچ حاشیه و کنتاکی با مردم و حتی اهالی رسانه استان باعث شد تا مهدی تارتار یکی از موفق ترین مربیانی باشد که وارد استان شده است.

 

دغدغه های مالی و تنها شدن بهرام رضاییان در طول فصل که معمولا با اعتماد به نفس خوبی بار مشکلات را بر دوش کشید باعث شد تا مدیر سرد و گرم چشیده نفتی مانند رضاییان به بهترین شکل ممکن تیمش را از حاشیه ها دور کند.

 

تارتار در پایان بازی مقابل نفت تهران از سوی هواداران با معرفت جمی تشویق شد اما مشخص نیست این گروه موفق تیمی و مدیرتی در پایان فصل کنار یکدیگر حضور دارند تا ابتدای فصل بعد سخت ترین روزها برای تیم مردم جم رقم خواهد خورد!؟

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.