پارس جنوبی جم لیگ را با برد در مشهد به پایان رساند/ مکان پنجم جدول جایگاهی قابل احترام برای شاگردان تارتار

شناسه خبر: 9379
تاریخ انتشار: 07 اردیبهشت 1397

سیاه جامگان مشهد ۰   پارس جنوبی جم ۱

 

گل:محمد نوری

 

از بازی های هفته پایانی لیگ هفدهم دو تیم سیاه جامگان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه ثامن مشهد به دیدار یکدیگر رفتند. دیداری که در نهایت سه امتیاز آن متعلق به تیم مهمان بود.

پارس جنوبی جم در این بازی با ترکیب  احمد گوهری، محمد طیبی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی مهر، سعید محمدی فرد، میثم نقی زاده، حسین پورامینی، علی دشتی، روح الله سیف اللهی، محمد نوری و ابراهیم صالحی پا به میدان گذاشتند. آنها که خوب می دانستند برای حضور در رتبه پنجم جدول رده بندی باید این دیدار را به سود خود به پایان برسانند و به همین دلیل نیز حملات خود را از ابتدای بازی آغاز کردند.

آنها با حملات خود در همان نیمه اول موفق شدند توسط کاپیتان و هافبک باتجربه خود یعنی محمد نوری دروازه حریف خود را باز کنند. این گل در دقیقه ۲۱ به ثمر رسید و دو تیم تا پایان نیمه اول موفق نشدند به دروازه یکدیگر برسند. اتفاقی در نیمه دوم نیز افتاد و این بار برخلاف نیمه اول بازی کم افت و خیزتری را شاهد بودیم و دو تیم هرگز نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند تا در نهایت این شاگردان مهدی تارتار باشند که به سه امتیاز بازی دست پیدا کردند.

داوری این دیدار به عهده یکی از داوران جوان فوتبال ایران بود که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت. پیمان فرخی مهر که کار سختی برای قضاوت نداشت پنج بار در این بازی دست به کارت شد و بازیکنان دو تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

اکنون پارس جنوبی جم در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر موفق شد ادامه حضور خود را با کسب رتبه ای مناسب بیمه کند تا همچنان در سطح اول فوتبال ایران بماند. آنها هم اکنون ۴۷ امتیازی شدند و توانستند پس از تیم های پرسپولیس و ذوب آهن و استقلال و سایپا در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرند.

در طرف مقابل سیاه جامگان که پیش از این نیز سقوط خود را به لیگ دسته اول محرز کرده بودند پس از این دیدار نیز همچنان ۱۵ امتیازی باقی ماندند تا قعرنشین لیگ هفدهم قرار بگیرند.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.