عکس و مکث از گچساران:این جوان چپ پا،کریم زاده بازیکنی برای آینده شاهین شهرداری

شناسه خبر: 9387
تاریخ انتشار: 07 اردیبهشت 1397

شاهین شهرداری بوشهر پس از سه سال موفق شد راهی لیگ یک شود تا مدیران شهرداری بوشهر برای تیمداری و هزینه کردن در فوتبال دلایل قانع کننده ای داشته باشند و البته خرسندی هوادارانش را شاهد باشیم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در طول این سه فصل و البته بخصوص دو فصل اخیر شاهین شهرداری چند جوان به فوتبال بوشهر معرفی کرد که حاصل زحمات کلی مربی زحمتکش فوتبال پایه است ،آنها در تیمهای نوجوانان،جوانان و امید این باشگاه با کمترین شانتاژ رسانه ای کار خود را به نحو مطلوب انجام میدهند. تیمهایی که در زمان بی پولی به سختی و هم اکنون با حمایت شاهین شهرداری به شکل خوبی راه صحیح پرورش بازیکن را در پیش گرفته اند.

 

فصل گذشته حسین غریبی،رضا دهقان و بهروز نوروزی بیش از دیگران به چشم آمدند اما در این فصل محمد محبی ،متین کریم زاده و حسن پولادی در کنار بازیکنانی نطیر مشایخ و صادق غریبی در تیم بزرگسالان شاهین شهرداری منتظر دیده شدن هستند.

 

در بازی اخیر شاهین شهرداری و نفت و گاز گچساران متین کریم زاده ۲۰ ساله که نشان داده یک چپ پای کلاسیک و خوش آتیه برای شاهینی ها است با نظر پاشازاده ۹۰ دقیقه در ترکیب حاضر بود و حتی با وجود شکسته شدن سر و صورت نیز با تعصبی مثال زدنی بازی را ادامه داد تا نشان دهد تشنه بازی و یادگیری است.کریم زاده و بازیکنانی نظیر او محصول سالها زحمات مربیان جوان بوشهری در تیمهای پایه هستند که می توانند آینده شاهین شهرداری را در لیگ یک بیمه کنند.

 

امیدواریم باشگاه بوشهری که با اقتدار راهی لیگ دسته اول شد قدر این بازیکنان جوان و آینده دار را بداند و فصل آینده لیگ یک بازیکنانی نظیر کریم زاده ،محبی و پولادی را بیشتر و با تعداد بالاتری  در لیست شاهین شهرداری شاهد باشیم.بوشهر لبریز از استعداد است و هیچگاه از بها دادن به جوانانش ضرر نکرد،امیدواریم تجربیات شاهین لیگ برتری در سالیان گذشته همواره پیش چشم مدیران شاهین شهرداری باشد و آن اشتباهات تلخ تکرار نشود!

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.