با میلاد فیاض بخش: از صعود شاهین شهرداری تا بدشانسی های فوتبالش که قرار است تمام شود! شاید خدا می خواهد با یک تیم بوشهری در لیگ برتر بازی کنم!

شناسه خبر: 9422
تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1397

میلاد فیاض بخش بازیکن بوشهری شاهین شهرداری می گوید این صعود حاصل صداقت و همدلی دسته جمعی مجموعه باشگاه بود .

به گزارش فوتبال بوشهر وی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون مسائل مختلفی حرف زد که می تواند در نوع خود جالب و جذاب باشد.

 

 

 

از انتخاب شاهین شهرداری و ریسک حضور در لیگ دو بسیار راضی هستم

در مورد پیوستن به شاهین و حضور در لیگ دو باید بگویم اصلا پشیمان نیستم و خدا را شکر میکنم چنین تصمیم گرفتم.ابتدای فصل و پس از پایان سربازی از لیگ یک واقعا پیشنهادات خوبی داشتم بخصوص که فصل قبل با فجر و آقا غلام پیروانی شزایط خوبی را تجربه کرده بودم اما با صحبتهایی که با حمید کللی فرد داشتم قانع شدم به لیگ دو بیایم و اکنون هم بسیار راضی هستم چرا که با این اتفاق بزرگ و صعود تیم دل مردم شهر و استانم شاد شد.برخی به شوخی یا جدی می گفتند بروید لیگ دو فراموش می شوید اما تا خدا نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد و جوری فوتبال بازی کردم که هم خودم راضی باشم و هم باشگاه!

 

 

انصافا تیم خوبی داشتیم

انصافا تیم خوبی بسته شد ،تلفیقی از بومی های درجه یک و البته غیر بومی های با کیفیت و همین باعث شد تا از روز اول مدعی جدی صعود باشیم.راستش را بخواهید من و دیگر بچه ها آمده بودیم تا صعود کنیم و جز این به هیج نکته دیگری فکر نکردیم.رمز موفقیت ما در طول فصل و حتی زمانی که دچار اندک نوسانی هم شدیم این بود که باشگاه مدیریت خوبی کرد تا هدف اصلی پنهان نماند.

 

 

سه شنبه یک ورزشگاه پر از تماشاگر را می خواهیم

روز سه شنبه روز غرور و جشن فوتبال بوشهر است.مطمئن باشید این بازی هم مانند دیگر بازی ها برای ما هیچ فرقی ندارد و می خواهیم با قدرت و بدون شکست مرحله دوم را پشت سر بگذاریم.دیدن یک ورزشگاه لبریز از هوادار آرزوی من است.مردم ما و طرفداران شاهین حق دارند از فوتبال لذت ببرند چرا که فوتبال واقعا با زندگی بوشهری ها عجین شده اشت.

 

 

مدیریت دمشقی در یک چیز خلاصه می شود:صداقت

می خواهم در مورد یک واقعیت حرف بزنم که شاید تازگی داشته باشد اما باید گفت تا مردم بهتر و بیشتر در این موارد بدانند.من همه تلاشم را کردم تا نانی را که به خانه می برم حلال باشد چه سال آینده در تیم باشم چه نباشم باید در مورد مدیریت محمد دمشقی صادقانه حرف بزنم.

ابتدای فصل که با ایشان حرف زدم ،صداقت و مرام این انسان برایم از همه چیز بالاتر بود.بدون تعارف مدیریت در فوتبال ما نباید زرنگ بازی و دروغ باشد ،امثال دمشقی شاید در فوتبال کم باشند اما شکر خدا هنوز هم هستند افرادی که پای میز مذاکره قبل از پول و امضا پای رفاقت  و مردانگی انها می شود ایستاد.

منش و رفتار این مرد می تواند برای خیلی ها الگو باشد و من به شخصه افتخار میکنم که ایشان همشهری من است.

 

 

حضور ۴ میلاد در شاهین خوش یمن بوده است!

حضور چهار میلاد در شاهین هم در نوع خود جالب توجه است! میلاد شعبانلو،میلاد جعفری،میلاد صارمی و من، والا خودمم نمیدانم اما قطعا حضور میلادها برای شاهین شهرداری خوش یمن بوده {با خنده} که شکر خدا همگی تاثیر گذار هم بودند.

 

 

 

شاید قرار است با تیمهای بوشهری در لیگ برتر بازی کنم

از بدشانسی های فوتبال گریبان گیر من هم شده که فقط امیدوارم دیگر سراغم نیایند! بازی در تیم ملی امید زمان منصوریان،پیشنهاد پرسپولیس زمان علی دایی و آن مصدومیت سنگین زمان ایرانجوان تا ماجرای کارت پایان خدمت همه اینها باعث شد تا در سنی که باید راهی لیگ برتر میشدم را از دست دهم اما ایرادی ندارد و انشالا سال آینده با همین شاهین برای لیگ برتری شدن تلاش خواهیم کرد.یادم نمی رود ان روزهای سخت اما همچنان اعتقاد دارم خدایی هست و آدمها نان نیت خود را میخورند.با استقلال خوزستان به اتفاق دانیال ماهینی قرارداد بستم اما باطل شدن کارتم همه چیز را بهم ریخت ،نمیدانم اما حتما حکمتی بوده و شاید قرار است با تیمهای بوشهری در لیگ برتر بازی کنم!

 

 

 

 

بوشهر یعنی استعداد های فوتبال،از پیشرفت همبازی های سابقم لذت میبرم

اینجا سراسر استعداد است،بوشهر یعنی فوتبال و این واقعیت را نمی شود کتمان کرد.همانطور که در انزلی نمی توان عشق و علاقه مردم را به این ورزش نادیده گرفت.هر سال یک پدیده به فوتبال ایران معرفی میکنیم و این همان استعداد ذاتی است که خدا به بوشهری ها داده است.

هیچ وقت از پیشرفت همبازیاتم  ناراحت نشدم و اتفاقا لذت بردم.من و مهدی طارمی ،دانیال ماهینی و خیلی های دیگر همبازی بودیم .روزی که شنیدم طارمی به پرسپولیس پیوست از صمیم قلب آرزو کردم موفق شود چرا که موفقیت بچه های بوشهر افتخارش برای همه ماست.همین امسال حسین پورامینی و ابراهیم صالحی و حتی علی دشتی از ستونهای پارس جنوبی جم بودند همین بچه هایی که تا پلی آف لیگ برتر با هم بودیم اما قسمت نشد با ایرانجوان مقابل گهر پیروز شویم.در همین شاهین شهرداری امسال چند بازیکن تاپ داریم که شک نکنید در آینده ملی پوش خواهند شد.فقط باید قدر داشته های خود را بدانیم و به آنها احترام بگذاریم.

 

 

 

در مورد ایرانجوان!

در مورد ایرانجوان و سقوطش حرفی ندارم! تنها دلم میسوزد برای انبوهی جوان شهرم که هر سال بازی میکنند تا دیده شوند.مردم خودشان بهترین کارشناس هستند و قطعا می توانند قضاوت کنند در این سالها چه اتفاقی برای این تیم افتاده است!

 

 

 

تشکر از زحمات حمید کللی فرد و  پاشازاده

از زحمات حمید کللی فرد تشکر میکنم ،شاهین شهرداری برای ما بومی های بهترین جای ممکن بود تا خودمان را نشان دهیم . آمدن پاشازاده صلاح باشگاه بود که آقا مهدی از همان ابتدا یک نکته مهم را به تیم اضافه کرد و آنهم روحیه جنگندگی است. واقعیت این شکل مربی گری برای من هم جذاب بود چرا که پاشازاده با یک انرژی خاص فقط و فقط برای پیروز شدن تلاش میکند و همین امر باعث شده تا کنون ۵ تیم را به لیگ یک بیاورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.