پیوندها ارسال خبر تبلیغات تماس با ما

آخرین بروزرسانی: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

پیام تبریک رییس هیئت فوتبال جم به مناسبت کسب رتبه پنجم پارس جنوبی جم در لیگ برتر

شناسه خبر: 9514
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397
۰

اخبار

پیام تبریک رییس هیئت فوتبال جم به مناسبت کسب رتبه پنجم پارس جنوبی جم در لیگ برتر

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال جم، محمد اسدی رییس هیئت فوتبال شهرستان جم به مناسبت کسب رتبه پنجم پارس جنوبی جم در لیگ برتر پیام تبریک صادر کرد، در متن این پیام آماده است:

لیگ هفدهم امسال با تمام فراز و نشیب هایی که داشت شاهد شگفتی سازی تیمی بود که توانست در نیم فصل اول در جمع مدعیان کسب قهرمانی باشد و با گذشت سی هفته در رده پنجم لیگ برتر ایران قرار گرفت.

پارس جنوبی جم توانست بار دیگر تنور فوتبال را در جنوب کشور و استان بوشهر داغ کند و هزاران نفر از استان های بوشهر، هرمزگان، فارس را در ورزشگاه تختی جم جمع کند و یکصدا شعار “پارس جم قهرمان ” را سر دهند.

اینجانب از مسئولین استانی و شهرستانی، مجموعه مدیریت پارس جنوبی جم،کانون هواداران پارس جنوبی، تماشاگران، همکارانم در هیئت برگزاری مسابقات، اصحاب رسانه که در طول فصل در جهت هرچه بهتر برگزار کردن بازی های لیگ برتر به ما کمک کردند تشکر می کنم.

به دلیل اولین سال میزبانی در لیگ برتر مشکلاتی بود که با کمک مسئولین استانی و شهرستانی و مجموعه نفت و گاز در منطقه حل شد و از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از بهترین میزبانان لیگ برتر بودیم و قطعا نواقصاتی نیز وجود داشت که برای فصل در جهت رفع آن ها تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم جم را میزبانی شایسته در لیگ برتر به همگان معرفی کنیم.

در پایان امیدوارم با رفع مشکلات تیم محبوب پارس جنوبی جم، در فصل آینده با قدرت در جمع مدعیان کسب قهرمانی و سهیمه آسیا قرار گیرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.