عالی نژاد :این صعود مزه دیگری داشت،امیدوارم تنهایمان نگذارند!

شناسه خبر: 9639
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397

تیم فوتبال امید باشگاه کارگر بنه گز در حالی به لیگ دسته اول امید های ایران صعود کرد که مدیر عامل این باشگاه می گوید این صعود با همه صعود های قبلی با رده های مختلف باشگاه فرق داشت .

 

به گزارش فوتبال بوشهر وقتی از عالی نژاد در مورد شرایط صعود تیم امید این باشگاه سوال شد اینگونه پاسخ داد:دو سال است که همه تمرکز خودمان را روی تیمهای پایه گذاشته ایم تا امیدی از جوانان تنگستانی نا امید نشود.بعد از خروج امتیاز بزرگسالان باشگاه از استان و عدم تیمداری ما،نا امیدی و شکست نه تنها یک عده بلکه همه شهرستان تنگستان را فرا گرفته بود اما با توکل به خدا استارت یک کار بزرگ را زدیم.

 

مدیر عامل باشگاه کارگر بنه گز ادامه داد:فصل گذشته در دو رده جوانان و امید قهرمان استان شدیم و نشان دادیم تنگستان سرشار از استعداد است.تیم امید باشگاه در دو مرحله صعود کرد تا در مرحله آخر با همکاری اداره ورزش و هیات فوتبال میزبانی را گرفتیم و در پایان جشن صعود به لیگ یک را در حضور تیمهای ریشه داری مانند استقلال اهواز برپا کردیم.

 

عالی نژاد تصریح کرد:روز اخر یک همت بلند و عزم راسخ را از سوی همه مسئولان و بخصوص روستاهای اطراف که برای تشویق بچه های ما به ورزشگاه آمده بودند را شاهد بودیم.این نشان می دهد باشگاه کارگر فقط مختص یک عده نیست و همه تنگستانی ها در روستاهای مختلف این تیم را که با نام بزرگ چند شهید والا مقام مفتخر است را دوست دارند.

 

وی در مورد ادامه کار تیم گفت:برخی بازیکنان با توجه به شرایط سنی دیگر نمی توانند در رده امید ها فعالیت کنند و سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شوند این نگرانی بزرگی است که وقتی تیم بزرگسالان نداریم آینده آنها چه خواهد شد! از طرفی امیدوارم مسئولین که روز آخر راهی ورزشگاه شدند به وعده های خود عمل کنند تا بتوانیم زحمات بازیکنان را جبران نماییم .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.