گزارش روز:صارمی آقای گلی که مهاجم نبود!فصل فوق العاده میلاد با ۱۶ گل

شناسه خبر: 9647
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397

 

شاهین شهرداری در فصلی موفق با اقتدار راهی لیگ دسته اول شد تا فصل آینده باز هم بوشهری ها نماینده ای داشته باشند.

 

در این شاهین بازیکنان زیادی توانستند انتظارات را برآورده کنند اما بدون شک آقای گل تیم میلاد صارمی بازگشت خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت.صارمی ۱۶ گل حساس به ثمر رساند تا در کورس آقای گلی جایگاه سوم را کسب کند این در حالی بود که میلاد تنها ۲ پنالتی نواخت و خیلی از پنالتی ها دیگر بازیکنان شاهین شهرداری به ثمر رساندند.

 

شماره ۳۲ شاهین که سابقه بازی در تیمهای پیروزی بوشهر و حتی حضور در لیگ یک به همراه تیم یزدی را در کارنامه دارد پس از حضور در پارس جنوبی جم راهی شیراز شد تا خدمت مقدس سربازی را در این تیم سپری کند.صارمی در شیراز هم موفق بود اما نه به اندازه فصلی که با شاهین پشت سر گذاشت!

بازیکن محجوب و معمولا کم حرفی که علاقه چندانی به مصاحبه ندارد و به قول خودش در مستطیل سبز حرفهایش را می زند، یک فصل رویایی را با لباس تیم مورد علاقه اش  سپری کرد.۱۶ گل و ارسال ۶ پاس گل برای یکی از میلاد های موفق شاهین آمار فوق العاده ایست . این در حالی بود که صارمی در برخی بازی ها پشت فروارد و حتی هافبک دفاعی هم بازی کرد و به عبارتی دیگر می توان گفت:صارمی تنها سه بازی مهاجم نوک بود!

 

بازیکن موثر شاهینی ها که در اکثر بازی هایی که سلیمانی و پورخسروانی حضور نداشتند، بازوبند کاپیتانی را بر بازو میبست  و نقش یک رهبر و لیدر را برای تیمش ایفا می کرد.

 

جاگیری مناسب و شناخت کافی صارمی از دروازه باعث شد تا ضربات سر این بازیکن باهوش با گلهای سه امتیازی شاهین همراه شود و تیم بوشهری بدون دغدغه راهی لیگ شود.

 

قطعا بازیکنی مانند صارمی حتی اگر در لیگ دو هم درخشش داشته باشد،خواهان زیادی دارد اما به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او ودیگر بازیکنان موثر شاهین شهرداری برای لیگ دسته اول فصل آتی با پیراهن شاهین شهرداری امیدهای زیادی برای صعود دارند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.