دمشقی مدیری که در شاهین شهرداری آرامش برپا کرد،گویا برخی این شرایط را دوست ندارند!

شناسه خبر: 9679
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397

شاهین شهرداری بوشهر در سومین سال حضورش در لیگ دسته دوم موفق به صعود شد تا هواداران فوتبال بوشهر باز هم یک نماینده در لیگ دسته اول ایران داشته باشند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این دوره سه ساله فردی بر مسند مدیر عاملی این باشگاه نشست که فارغ از هیاهوی فوتبال انسانی سالم و پاک دنیای فوتبال محسوب می شود.محمد دمشقی مردی از دنیای جبهه و جنگ که شاید علی رغم میل باطنی وارد دنیای فوتبال شده است.

فوتبال ما فعلا در حال پرورش مدیرانی است که با لمپنیسم و روابط کاملا غیر فوتبالی، امور خود را به جلو میبرند که چنین افرادی هیچگاه در دل اهالی فوتبال خانه خوشبختی ایجاد نکرده اند!

 

اما در این هیاهوی فوتبال و بازار مکاره عکس و دوربین ،محمد دمشقی مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری فقط کار خود را انجام داد و از حاشیه ها دور بود. وی هیچگاه به سمت دوربین ها نرفت، از لمپنها کمک نخواست و برای رسیدن به اهدافش با فروارد کردن تهمت به سمت آدمها سیر نشد!

در این روزهایی که شاهین شهرداری لیگ یکی شده برخی افراد سیاسی و کت شلواری که حتی توان انتخاب یک شهردار را هم ندارند به همراه همانهایی که سالهاست فوتبال بوشهر را به عقب رانده اند تلاش میکنند تا برای جابجایی میزها در این باشگاه افکار سقوط کرده خود را تحمیل کنند.

عملکرد موفق تیمهای پایه ای این باشگاه در کنار صعود تیم بزرگسالان یک سال رویایی را برای محمد دمشقی و مجموعه تحت نظر او به بار آورد که بدون تعارف حاصل زحمات افراد زیادی است.

محمد دمشقی مانند هر مدیر دیگری در فوتبال علاوه بر انجام کارهای موثر و مطلوب می تواند ایراداتی داشته باشد که یک امر طبیعی است همانگونه که در همین پایگاه خبری بارها و بارها عملکرد او و حتی مجموعه اش را به نقد کشیده ایم اما این مدیر عامل هیچگاه تهمت نزد ،دست به دامان افراد فرصت طلب نشد و بازار تهمت به راه ننداخت.دمشقی از جنس آدمهای نجیب و خالص این فوتبال است که باید تلاش کند در لیگ دسته اول اسیر برخی آدمهای سودجو نشود اما باز هم می گوییم امثال دمشقی از خیلی چسبیده های به فوتبال موفق تر و کم حاشیه تر بوده است.

 

پ ن :نیاز باشد خیلی از زودتر از موعد در مورد حرکت خزنده برخی افراد که هیچ سنخیتی با فوتبال ندارند و تنها با زور پول می خواهند وارد شوند ،خواهیم نوشت تا مشخص شود آیا فرد یا افرادی برای صندلی مدیر عاملی باشگاه تازه لیگ یکی شده بوشهری خیز برداشته اند یا خیر؟! 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.