فرید سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی :در هفته اول روی بد فوتبال را شاهد بودیم،یک کار آکادمیک در باشگاه ما در حال انجام شدن است

شناسه خبر: 9822
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1397

تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی استان بوشهر اولین بازی خود را واگذار کرد تا یکی از اتفاقات فوتبال و به قول سرپرست این تیم روی بد فوتبال را تجربه کنند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر اکبر فرید در گفتگو با خبرنگار ما گفت:اولین بازی ما در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی با شکست مقابل میزبانی همراه شد که انگیزه های فراوانی داشت.واقعیت این است که حریفان در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی بوشهر با بیشترین انگیزه ممکن وارد زمین می شوند تا مقابل قهرمان لیگ خودی نشان دهند.

 

فرید ادامه داد:در این بازی توپهای عجیبی برای ما به گل تبدیل نشد تا بازی را واگذار کنیم.تماشاگر بسیار خوبی از این بازی در بندر گز استقبال کرده بود و آنها حمایت فوق العاده ای از تیمشان داشتند که جا دارد به آنها تبریک بگویم.مطئمن باشید در ادامه راه باز هم ما بوشهری ها به عنوان مدعی قهرمانی کارمان را دنبال خواهیم کرد.

 

وی در مورد وضعیت امسال تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر تاکیید کرد:یک کار آکادمیک و با برنامه را در نظر گرفته ایم تا ریشه و اساس فوتبال ساحلی در بوشهر به عنوان یکی از قطب های ساحلی نهادینه شود.امسال ۸ بازیکن خوب بومی در کنار ۴ غیر بومی موثر ترکیب تیم را تشکیل می دهند ضمن آنکه قول می دهم چند بازیکن جوان و آینده دار نیز توسط مربیان ما به فوتبال ساحلی معرفی خواهند شد. بازیکنان جوانی در تمرینات ما حضور دارند که مطمئن باشید در آینده بیشتر از انها خواهید شنید.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.