گزارش روز:طارمی امیدوار به اتفاقات خوب در روسیه+تصاویر

شناسه خبر: 9885
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397

مهدی طارمی ستاره بوشهری تیم ملی کشورمان در بازی دوستانه مقابل ازبکستان به میدان رفت و در وداع ملی پوشان با ورزشگاه آزادی حضور داشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شماره ۱۷ تیم ملی ایران پس از پشت سر گذاشتن ۴ سال مطلوب و البته پر استرس ،حالا یکی از بازیکنان مورد نظر کارلوس کیروش است تا در روسیه برای رسیدن به روزهای خوب تلاش کند.

طارمی بعد از جدایی و رفتن به فوتبال قطر انجا هم سرحال بود و برای الغرافه گلهای مهمی به ثمر رساند.این بوشهری که نشان داده هر وقت اراده کند می تواند همه موانع را کنار بگذارد بعد از چهار سال تلاش و تمرین به رویایش که بازی در جام جهانی بود نزدیک شده و می خواهد یک نام تاریخی و ماندگار در تاریخ طولانی فوتبال بوشهر لقب بگیرد.اولین بوشهری که در جام جهانی بازی کرد!

 

پیش از طارمی ،حسین ماهینی دیگر بازیکن پر افتخار بوشهری نیز در جام جهانی حاضر شد اما موفق به بازی کردن نشد اما پسر ۲۵ ساله خانواده کاملا فوتبالی طارمی می خواهد به قولی که چند سال پیش به دوستانش داد وفا کند و در جام جهانی بازی کند.

 

طارمی در بازی های مقدماتی گلهای حساسی برای کشورمان زد،در خدمت تیم بازی کرد و حتی پاسهای گل زیادی به آزمون داد تا نشان دهد موفقیت تیم ملی کشورش از همه چیز مهم تر است.

 

مهدی رویاهای بزرگی در سر دارد…همه منتظر دیدن روزهای خوب تو پسر بوشهری هستند.یا علی

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.