خطیب سرپرست پارس جنوبی جم:دیروز هم با تیم حریف جنگیدیم هم با داور!

شناسه خبر: 18320
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1398

عبدالرحیم خطیب درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: خداراشکر می کنیم که زحمت بازیکنان ما در این مسابقه پایمال نشد و توانستیم یک برد خوب و دلچسب کسب کنیم. باید از بازیکنان نهایت تشکر را داشته باشیم. آنها از دقیقه ۶۰ ده نفره بودند و واقعا غیرت به خرج دادند که توانستند بازی یک بر صفر باخته را برنده شوند. این پیروزی مبارک همه هواداران پارس جنوبی باشد و امیدوارم این روند را در بازی های آینده نیز ادامه دهیم.

وی درباره صحبت هایی که سیروس نعمتی نژاد سرمربی استقلال خوزستان درباره سبک بازی پارس جنوبی انجام داد، بیان کرد: من به ایشان توصیه می کنم که حواسش به تیم خودش باشد تا اینطور بازنده نشود. ایرادی ندارد، حالا او که یک مربی کم نام و نشان است، یاد می گیرد فوتبال ۹۰ دقیقه است و تا آخرین ثانیه ها باید حواسش به تیمش باشد. همه دیدند دیروز آقای تارتار چطور با تعویض های خود روند بازی را تغییر داد. ما ده نفره بودیم اما دو بازیکن تعویضی گل زدند و این به خوبی تفاوت سطح فنی و مربیگری را نشان می دهد.

سرپرست پارس جنوبی با اشاره به عملکرد داور مسابقه با استقلال خوزستان گفت: ما بازی را بردیم اما قضاوت آقای میرغفاری اصلا خوب نبود. شب گذشته در برنامه شب های فوتبالی هم مشخص شد که اخراج عماد میرجوان به صورت مستقیم اشتباه بوده و از طرف دیگر یک پنالتی روی کیوان امرایی برای ما گرفته نشده است. متاسفانه او نتوانست بازی را کنترل کند و طوری سوت می زد که شبهه ایجاد می شد. چنین قضاوتی واقعا شبهه برانگیز بود و ما نمی توانیم این همه سوت اشتباه را هضم کنیم.

خطیب همچنین بیان کرد: ما دیروز هم با تیم حریف جنگیدیم، هم با داور. دیروز انگار همه دست به دست هم داده بودند تا موفق نباشیم اما غیرت بازیکنان همه چیز را تغییر داد. دم بچه های باتعصب تیم گرم و انشاالله در آینده نیز این شرایط خوب را ادامه می دهیم.

ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.