رضاییان مدیر عامل پارس جنوبی جم:به بازیکنان قدیمی گفته ایم ۳۰ درصد نسبت به فصل قبل کمتر دستمزد می دهیم،کدام تیم با بازیکنانش بابت فصل گذشته تسویه حساب کامل کرده که ما این کار را انجام داده باشیم؟!

شناسه خبر: 19868
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1398

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: کل بودجه ما برای فصل آینده نصف دستمزد سرمربیان خارجی مطرح لیگ برتر در فصل آینده است.

بهرام رضائیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط پارس جنوبی در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال و اینکه آیا بخاطر بودجه محدود این باشگاه مدام بازیکن لیگ دسته اولی جذاب می‌کند، گفت: بخشی از آن بخاطر بودجه است اما بخش دیگر این است که بازیکنان لیگ دسته اولی بسیار با انگیزه هستند و کیفیت خوبی هم دارند.

وی در مورد جدایی بازیکنان قدیمی از پارس جنوبی گفت: احمد گوهری، سعید محمدی‌فر و مجید علیاری از جمع ما جدا شده‌اند و حسین پورامین و ابراهیم صالحی نیز از برخی باشگاه‌ها مثل پیکان، گل‌گهرسیرجان و فولاد خوزستان پیشنهاد دارند. پیشنهادهای مالی قابل توجهی به این بازیکنان داده شده است که باشگاه ما قادر به پرداخت چنین دستمزدهایی نیست. ما به بازیکنان قدیمی خود گفته‌ایم که ۳۰ درصد نسبت به فصل گذشته کمتر دستمزد می‌دهیم. این در حالی است که برخی باشگاه‌ها به برخی از بازیکنان ما پیشنهاد یک و نیم میلیارد تومانی داده‌اند.

رضائیان در مورد اینکه برخی باشگاه‌ها ظاهرا پیشنهاد‌های ۳ و ۴ میلیارد تومانی به برخی بازیکنان در لیگ برتر داده‌آند، گفت:  تیم پارس جنوبی برای کسب مقام قهرمانی و یا گرفتن سهمیه آسیایی بسته نمی‌شود و ما با بودجه محدودی که داریم به دنبال حضوری خوب در لیگ برتر هستیم که بتوانیم با کمک هواداران‌مان در بین ۸ تیم اول جدول باقی بمانیم. واقعیت این است که فقط ۴یا ۵ تیم چنین می‌توانند چنین هزینه‌هایی انجام بدهند و به دنبال قهرمانی هستند یا اینکه سهمیه ایران در لیگ قهرمانان هستند و می‌خواهند از اعتبار فوتبال‌مان در اسیا دفاع کنند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی تصریح کرد: فوتبال ایران همیشه همین گونه بوده و ۴-۵ تیم به دنبال قهرمانی بوده‌اند و یکسری تیم‌های دیگر در میانه جدول قرار می‌گیرند و برخی تیم‌ها نیز برای سقوط نکردن می‌جنگند.

وی در مورد اینکه با بازیکنان پارس جنوبی بابت فصل گذشته تسویه حساب کامل شده یا نه و وضعیت مالی این باشگاه برای فصل آینده چگونه است اظهار داشت: کدام تیم با بازیکنانش بابت فصل گذشته تسویه حساب کامل کرده که ما این کار را انجام داده باشیم؟! از نظر مالی با توجه به بودجه انقباضی که داشته‌ایم مشکل کمتری در زمینه مالی داشته باشیم اما واقعیت این است که باشگاه‌ها در فوتبال ایران از درآمد ثابت خود که همان حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی است محرومند و باید چشم به درآمدهای متغیر داشته باشند و به دنبال گرفتن یک میلیارد تومان و ۵۰۰ میلیون تومان از این طرف و آن طرف باشیم.

رضائیان در مورد اینکه در همین لیگ شاهد مربیانی درجه اولی مثل مصطفی دنیزلی، و استاراماچونی ایتالیایی با دستمزدهای چند میلیاردی خواهیم بود گفت: بودجه باشگاه ما در زمینه دستمزد بازیکنان و کادرفنی  نصف دستمزد مربیان مطرح خارجی در لیگ برتر است


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.