مهدی قنبری سرمربی ایرانجوان:خوشبختانه یا متاسفانه در فضای مجازی فعالیتی ندارم،دوست دارم هواداران از تیم حمایت کنند

شناسه خبر: 21718
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1398

سرمربی ایرانجوان بوشهر می گوید برای اولین بار در چند سال اخیر کارت بازی بازیکنان تیم بوشهری بدون هیچ مشکلی صادر شده است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر مهدی قنبری جمعه شب در گفتگو با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش با بیان این مطلب گفت:همه امورات پیرامون صدور کارت بازیکنان و مشکلات کمیته تعیین وضعیت در مورد باشگاه ایرانجوان به خوبی پیش رفته است و می توان ادعا کرد در چند سال اخیر بی سابقه بوده و باید از همه دوستان تشکر کنیم.

 

قنبری در ادامه گفت:ما آماده ایم کمک کنیم و تنها یک هدف داریم و آنهم کمک به تیم ریشه دار ایرانجوان بوشهر است.ابتدای کار از بزرگترها و پیشکسوتان رخصت گرفتم و افتخار میکنم نمادی مانند محمد علی درویشی و سعید پسرش در کنار تیم حضور دارند.هوادار همیشه یار و یاور تیم بوده و باید از این پتانسیل به شکل مطلوبی استفاده کنیم.

 

وی در مورد برخی حواشی اینگونه پاسخ داد:خوشبختانه یا متاسفانه من در فضای مجازی فعالیتی ندارم و از حال و هوای آن بی خبرم اما گویا برخی دوست ندارند ما موفق باشیم اما همین جا اعلام میکنم بگذارند ما نتیجه نگیریم بعد انتقاد کنند .طبیعی است در ابتدای فصل حمایت می خواهیم تا تیم در جمع مدعیان صعود باشد. اینکه برخی بخواهند ما و تیم را تخریب کنند صحیح نیست و امسال دوست داریم در میان مدعیان صعود باشیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.