چند سوژه از جدال گل گهر و پارس جنوبی جم:از جدال وینگو فراز تا بازگشت ابراهیمی با تیر دروازه

شناسه خبر: 21806
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1398

مهاجم با تجربه پارس جنوبی در اولین حضورش در ترکیب این تیم عملکرد خوبی برجای گذاشت.

بازگشت F14 با چاشنی تیردروازه و بدشانسی

محمد ابراهیمی کاپیتان سابق تراکتور که در این فصل به پارس جنوبی جم پیوسته، به دلیل آسیب دیدگی نتوانست مقابل پرسپولیس و ذوب آهن در دوهفته ابتدایی لیگ به میدان برود و در هفته سوم مقابل گل‌گهر سیرجان به ترکیب پارس برگشت.

 

ابراهیمی که از زمان حضور در تراکتور به F14 شهرت یافته دیروز برای اولین بار در ترکیب پارس جنوبی قرار گرفت و در غیاب محمد نوری بازوبند کاپیتانی را نیز بر دست بست.

 

ابراهیمی در طول ۹۰ دقیقه بازی دیروز عملکرد خیلی خوبی داشت و به خط حمله پارس جنوبی تحرک خاصی بخشید. ابراهیمی حتی در اواخر نیمه اول بازی یکبار تیر دروازه گل‌گهر را نیز به لرزه دراورد و یک ضربه قیچی برگردان نیز زد که با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

ابراهیمی که همواره نشان داده با فراز کمالوند دوران خوبی را در فوتبال سپری می‌کند در بازگشتش به میادین نشان داد که انگیزه زیادی برای درخشش در پارس جنوبی دارد و بی تردید با ادامه این روند می‌تواند به روزهای اوج خودش برگردد.

 

 

 

جدل لفظی وینکو و کمالوند برای چه بود؟

سرمربیان گل گهر و پارس جنوبی در اواسط مسابقه روز گذشته با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

در اواسط نیمه دوم دیدار گل گهر و پارس جنوبی و بعد از آنکه وحید کاظمی داور بازی اعلام پنالتی به سود تیم میهمان کرد وینکو بگوویچ بر سر نیمکت نشینان پارس جنوبی فریاد کشید و اعتقاد داشت اعتراض های اعضای کادرفنی این تیم باعث اعلام پنالتی از سوی داور شده است. این در حالی است که داوران در وسط زمین کار خود را انجام می دهند و توجهی به اعتراض ها نمی‌کنند.

 

بگوویچ که بسیار عصبانی به نظر می رسید چندین بار به زبان فارسی خطاب به کمالوند از عبارت “مرد نیستی” استفاده کرد و با اینکه سرمربی پارس جنوبی جواب خاصی به همتایش در گل گهر نداد اما نیمکت نشینان میزبان نیز به ماجرا اضافه شدند و فراگیر شدن حمله گل گهری ها به نیمکت پارس جنوبی واکنش کادرفنی میهمان را در پی داشت.

همین مساله سبب شد تا ثانیه هایی در کنار زمین نیمکت نشینان دو تیم به جدل لفظی بپردازند. اتفاقی که با دخالت داور بازی خاتمه یافت. جالب اینکه بگوویچ دقایقی بعد بار دیگر به کمالوند حمله کرد و سر او فریاد کشید که چنین رفتاری در نوع خود جالب بود.

 

 

محمد نوری؛ اولین لمس توپ، اولین گل

در جریان بازی روز گذشته گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم محمد نوری تنها ثانیه هایی بعد از حضور در زمین برای تیمش گلزنی کرد. نوری که در دقیقه ۵۲ به جای ایمان باصفا به زمین رفت، در حالی که هنوز توپ به پایش نخورده بود، یک ضربه پنالتی به پارس جنوبی رسید و او در اولین لمس توپ خود در بازی موفق شد گل اول فصل پارس جنوبی و خودش را وارد دروازه حریف سیرجانی کند.

کاپیتان پارس جنوبی که لقب گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر را یدک می کشد، در آستانه ۳۷ سالگی خود قراردارد. او با گلی که دیروز وارد دروازه گل گهر کرد، مجموع گل هایش در تاریخ لیگ برتر را به عدد ۵۹ رساند.

نکته قابل توجه درباره گلی که نوری به ثمر رساند این بود که اووقتی به زمین بازی رفت، بازوبند کاپیتانی را از محمد ابراهیمی نگرفت و بعد از گل کردن ضربه اش مهاجم باتجربه پارس بازوبند را به دستش بست.

 

تصاویر: حسین دانشور


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.