چراغی سرپرست پارس جنوبی جم:۱۸۰ میلیون تومان از جیب شخصی تا کنون خرج کرده ام،نماینده مجلس سه ماه است تیم را رها کرده!ساختمان بازیکنان در جم بدهی آب دارد!

شناسه خبر: 23815
تاریخ انتشار: 11 آذر 1398

 

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: نماینده مجلس سه ماه است تیم را رها کرده است و باید فشاری آورده شود به مدیران تا شرایط تیم بهبود شود و حداقل نقل و انتقالات بسته نشود تا تیم رو به سقوط نرود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، ایوب چراغی عصر امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان جم که در سالن اجتماعات شهرداری جم برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات زیادی داریم و توی شهر جم نیز خیلی مشکل داریم و برای بازی‌های بیرون از خانه هم هزینه برای بلیط هواپیما و هتل مشکلات فراوانی داریم. در بحث تامین غذا هم باشگاه با مشکل مواجه است.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان از لحاظی زیرساختی خیلی بهتر از پارس جنوبی است. آب ساختمانی که بازیکنان ما در آن در شهر جم اسکان یافته‌اند به دلیل بدهی قصد داشتند قطع کنند.

وی با بیان اینکه از هیات مدیره باشگاه سه نفر کناره گیری کرده‌اند بیان کرد: حکم مدیرعامل باشگاه نیز نخورده است و خیلی از کارها روی زمین مانده است و ۳ میلیارد بدهی باید رفع کنیم و حدود ۴ میلیارد در بیرون بدهکاریم و باید رفع شود تا پنجره نقل و انتقالات باز شود و بتوانیم بازیکن بگیریم.

چراغی تاکید کرد: ۱۸۰ میلیون از جیب شخصی برای تیم هزینه کرده‌ام و حتی از اقوام نیز پول قرض کرده‌ام. بعد از دیدار با شاهین می‌خواستم کناره‌گیری کنم اما تیم را رها نکرده‌ام.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: نماینده مجلس سه ماه است تیم را رها کرده است و باید فشاری آورده شود به مدیران تا شرایط تیم بهبود شود و حداقل نقل و انتقالات بسته نشود تا تیم رو به سقوط نرود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.