میشو قید تعطیلات ژانویه را زد اما….

شناسه خبر: 24478
تاریخ انتشار: 06 دی 1398

تمرینات تیم فوتبال شاهین شهرداری بعد از شکست این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان تعطیل شد و به احتمال فراوان در هفته جدید از سر گرفته خواهد شد اما نکته جالب در مورد سرمربی کروات شاهینی ها این است که هنوز راهی کشورش نشده و نگران وضعیت تیم و جذب بازیکنان جدید است!

 

به گزارش فوتبال بوشهر میشو کریستیچوویچ که مانند اکثر مربیان خارجی شاغل، باید در تعطیلات ژانویه راهی کشورش می شد تا عید کریسمس را کنار خانواده اش سپری کند اما گفته می شود او در بوشهر ماندگار شده و منتظر است ببیند باشگاه می تواند بازیکنان مد نظر او را جذب کند یا خیر؟!

 

در روزهای اخیر نامهای مختلفی برای حضور در شاهین شهرداری و نیم فصل دوم شنیده شده اما تا کنون هیچ بازیکنی رسما اعلام نشده و باید به این نکته توجه کرد که با توجه به شرایط جدولی و حتی مالی تیم بوشهری ،بازیکنان سطح بالای لیگ علاقه چندانی به حضور در بوشهر ندارند.

از جمله بازیکنانی که شنیده شده در لیست میشو قرار دارد علی آل کثیر مهاجم گلزن نفت آبادان است که بعید است راهی بوشهر شود .با این حال مدیریت و مسئولان باشگاه شاهین شهرداری باید خیلی زود دست بکار شده و چند بازیکن خوب را جذب کنند تا آبرو ریزی نیم فصل اول لیگ برتر و دریافت  گلهای فراوان در تیم پر طرفدار بوشهری  از ذهن علاقه مندان به این تیم پاک شود و شاهین طعم برد را خیلی زود بچشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.