مسیگر: نفت مسجدسلیمان مقابل شاهین، حرفی برای گفتن نداشت/ ۲۴ ساعت به «میشو» وقت دادیم

شناسه خبر: 26191
تاریخ انتشار: 10 تیر 1399

 

سعید مسیگر درباره نشست اعضای هیئت‌مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره وضعیت بازگشت میشو کریستیچویچ به ایران اظهار داشت: ایمیلی به میشو زدیم و به او ۲۴ ساعت فرصت دادیم که وضعیت برگشتن یا نیامدنش را به صورت رسمی به ما اعلام کند. اگر او در این مدت به ما وضعیت بازگشتش را اعلام نکند، قطع همکاری خواهیم کرد و طی امشب (دوشنبه) تا فردا، این تصمیم را نهایی می‌کنیم. صحبت‌های قبلی ما با کریستیچویچ شفاهی یا ویدیویی بوده و پیامی کتبی به هم نفرستاده بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی گزینه‌های مورد نظر شاهین برای جایگزینی میشو هستند، تصریح کرد: فعلاً گزینه‌ای مد نظر نداریم. باید ابتدا ببینیم چگونه مربی را جذب کنیم و بعد درباره اسامی تصمیم خواهیم گرفت.  باید تصمیم بگیریم مربیانی صاحب‌سبک جذب کنیم یا مربیانی که توان مدیریت تیم را دارند. کار سرمربی جدید برای تغییر روش تیم بسیار سخت است و باید به دنبال مربیانی باشیم که توان مدیریت بالایی داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با تمجید از عملکرد سفیدپوشان مقابل نفت مسجدسلیمان به تسنیم گفت: بازیکنان ما شرایط بدنی و فنی کاملاً خوبی دارند. ما فرصت‌های بسیار زیادی در این مسابقه ایجاد کردیم و توپ و میدان در اختیار ما بود. نفت مسجدسلیمان تیمی باشخصیت و خوب است، اما مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و فقط دو موقعیت گلزنی ایجاد کرد. توپ‌های شاهین اما وارد دروازه نشد و به تساوی رسیدیم.

مسیگر با بیان اینکه شاهین مشکل فنی ندارد، خاطرنشان کرد: اکنون کسی باید بیاید که تیم را مدیریت کند. همچنین باید بررسی کنیم باید کادر فنی را تقویت کنیم و یک دستیار به تیم اضافه کنیم، یا اینکه یک سرمربی به خدمت بگیریم. امشب در این باره تصمیم خواهیم گرفت. خودمان دوست داریم سرمربی جدید طی ۲۴ ساعت آینده انتخاب و اعلام شود.

وی درباره بازگشت ماکسیم کویلیتایا و لوکا گادرانی بیان کرد: اولین پرواز از گرجستان به ایران، روز یازدهم تیر است و برای او در این تاریخ بلیت گرفتیم. باید زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود. باید ببینیم میشو تا امشب چه پاسخی می‌دهد و اینکه آیا جوابی خواهد داد یا خیر.

منبع:تسنیم


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.