محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر:به هیچ عنوان حقوق تضییع شده تیم فوتبال پارس جنوبی جم را رها نمی کنیم

شناسه خبر: 26295
تاریخ انتشار: 16 تیر 1399

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: از روز یک شنبه مکاتباتی نیز با کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال کرده ایم و به هیچ عنوان حقوق تضییع شده تیم فوتبال پارس جنوبی جم را رها نمی کنیم.

امیرحسین محتشم روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اجازه نمی دهیم در قالب تضییع حقوق تیم پارس جنوبی جم، حق فوتبال استان بوشهر ضایع شود.

وی افزود: اقدام غیرحرفه ای تیم استقلال تهران در عدم حضور در شهرستان جم و دفاع غیر کارشناسی از این تیم توسط عده ای محدود در بدنه وزارت ورزش، قابل دفاع نیست.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: از روز گذشته که به دلایل واهی و غیر اثبات شده، تیم استقلال تهران حاضر به آمدن به شهرستان جم برای دیدار مقابل تیم پارس جنوبی جم نشد، ابتدا به شکل تافنی و سپس از طریق مکاتبات رسمی، به وضعیت پیش آمده اعتراض و از کلیت فوتبال استان بوشهر دفاع کرده ایم.

محتشم ادامه داد: قصد نداریم که پیش داوری کنیم اما آن چیز که محتمل است حاضر نشدن تیم استقلال تهران در شهرستان جم استان بوشهر نه مربوط به مسائل پزشکی و بیماری کرونا بلکه تابع مسائل دیگر است.

وی عنوان کرد: بر اساس رایزنی های انجام شده با سرپرست فدراسیون فوتبال و مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران( ایفمارک) ، قرار بود که تیم استقلال تهران با یک پرواز چارتر صبح امروز وارد استان بوشهر شود که عملا انجام نشد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ادامه داد: همه تخلفات انجام شده توسط تیم استقلال تهران برای حاضر نشدن در شهرستان جم را به سرپرست فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گوشزد کردیم و اطمینان داریم که این مجموعه ها به شکل کاملی در جریان موضوع قرار دارند.

محتشم یاداور شد: از روز یک شنبه مکاتباتی نیز با کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال کرده ایم و به هیچ عنوان حقوق تضییع شده تیم فوتبال پارس جنوبی جم را رها نمی کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.