گلایه های مرتضی نگهداری بازیکن ایرانجوان بوشهر:یک نفر در ایرانجوان پاسخ ما را بدهد،این چه شکل تیمداری است که ۴ روز دیگر بازی است اما من در خانه ام هستم!

شناسه خبر: 26487
تاریخ انتشار: 25 تیر 1399

مرتضی نگهداری بازیکن ایرانجوان بوشهر در گفتگو با پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر گفت :فوتبال من به عنوان یک بازیکن در حال نابودی است و انتظار دارم مسئولی در باشگاه ایرانجوان پاسخگوی ما باشد.

 

وی با این مطلب ادامه داد:به سرپرست زنگ می زنم تلفن ما را قطع میکند،مدیر عامل جواب نمی دهد ،وظیفه مربی هم نیست پیگیر مشکلات ما باشد،پس تکلیف من بازیکن غیر بومی در شهر بوشهر چیست؟۵ ماه است نه پولی گرفته ایم و نه تمرینی برگزار شده ،۴ روز دیگر بازی است اما ما در خانه خودمان نشسته ایم و حسرت می خوریم!

 

بازیکن ایرانجوان بوشهر تصریح کرد:نمیدانم باید حرفم را به کی بزنم؟من از صبح هر چه تلاش کردم موفق نشده ام با سرپرست تیم حرف بزنم.من فقط می خواهم جواب تلفن ما را بدهند تا تکلیف ما روشن شود.دوستان و رفقای ما در تیمهای دیگر از ما سوال میکنند چرا تمرین نمیکنید؟مگر قرار نیست برای ادامه لیگ آماده شوید! مانده ایم چه پاسخی به دوستانمان بدهیم!با آینده ما بازی شده ،تیم شهرتان را نابود میکنید این چه وضع تیمداری در فوتبال است!

نگهداری در خاتمه گفت:تلخ ترین روزهای فوتبالمان را در حال سپری کردن هستیم ،اگر خدای ناکرده تیم سقوط کرد ما بازیکنان را بی غیرت خطاب نکنند،تیم ما نیم فصل اول از تیمهای صدرنشین بود و حالا حتی ادامه کارش هم مشخص نیست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.